اخبار اداری و استخدامی

تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا پایان امسال

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا پایان امسال تصویب می‌شود

گروه استان‌ها- دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح «ساماندهی استخدام کارکنان دولت» تا پایان امسال تبدیل به قانون شده و سال آینده اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خلیل بهروزی‌فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون اجتماعی مجلس حدود ۲۶ روز گذشته جلسه‌ای درباره طرح استخدام کارکنان دولت با حضور آقای لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار کرد.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی وقت زیادی را برای طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گذاشت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای بر این موضوع داشتند و دولت سیزدهم نیز در این زمینه اهتمام خوبی از خود نشان داده است.

بهروزی‌فر ابراز داشت: بنا شد تا دولت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را در قالب لایحه‌ای تقدیم مجلس کند که اکنون حدود ۲۵ روز از این مدت زمان گذشته و ۲۰ روز دیگر این لایحه به مجلس ارائه خواهد و این لایحه به محض رسیدن به کمیسیون بررسی می‌شود.

وی گفت: متأسفانه در فاصله اجرای قانون ساماندهی استخدام کارکنان دولت برخی از سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها اکنون نیروها را به شرکت‌های دیگر برون‌سپاری می‌کنند لازم به ذکر است که اگر در این فرصت نیرویی به شرکت دیگری برون‌سپاری شود در هر صورت باز مشمول استخدام می‌شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بسیاری از نیروهای باتجربه و متخصص سال‌های زیادی در ادارات مشغول به کار هستند اما اختلاف حقوق فاحشی با نیروهای رسمی دارند که مجلس شورای اسلامی به دنبال پایان دادن به این بی‌عدالتی‌ها است.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره زمان تصویب این لایحه و تبدیل آن به قانون خاطرنشان کرد: با آمدن لایحه دولت در مقطع کوتاهی در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود و سعی داریم تا پایان امسال این لایحه تبدیل به قانون و سال ۱۴۰۱ اجرا شود.

اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

مطالب مرتبط:

35 دیدگاه

  1. متأسفانه در فاصله اجرای قانون ساماندهی استخدام کارکنان دولت برخی از سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها اکنون نیروها را به شرکت‌های دیگر برون‌سپاری می‌کنند ببخشید تاسف چه فایده داره مگه وزا نمیتونن به زیر مجموعه اعلام کنن که قرارداد جدید با شرکت‌های پیمانکاری اعمال نشه شق القمر که نمیشه اگه قرارداد مستقیم بشه حقوق کامل پرداخت کنن تا اجرای قانون

  2. عزیزان من این نهایت بی عدالتیه
    من خودم کارمندم و دیدم چطور با پارتی نیروی قراردادی استخدام کردن.
    استخدام باید با برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش و مصاحبه باشد
    نیروهایی هم که چندین سال بصورت شرکتی یا قراردادی هستن به ازای هر سال چند امتیاز اضافه بگیرن

  3. سلام لطفا رسیدگی کنید نیروهای مین زدای کارشون خصوصیه و در میادن مین جنگ ۸ سال تحمیل لبه مرزها مشغول به کارن جمع آوری کردن مینهای و خثا کردن مین ها همش با استرس کارشون هست تا الان هم خیلی تلافات دادن هر سال چندتا از بچه ها شهید میشن اما متاسفاته وزارت دفاع هیچ پشتیبانی نمیکنه کارشون روزمزده روزهای تعلطیل رسمی جمعه ها روزهای شهادت هر روز خدا دارن ازمون کار سخت میکشن نه صبحانه نه نهاری بخدا بدتر افغانی کار میکشن که فقط فشار بیارن که خودشون کارو رها کنن تا شنیدن طرح دولتو منتظر شیر مردان انقلابی هستیم این بی عدالیتیرو از دوش شهدای زنده مرزها ببر یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام