اخبار اداری و استخدامی

حقوق و دستمزد در بودجه ۱۴۰۱ و ساماندهی ردیف‌های بودجه

برنامه محور کردن بودجه و ساماندهی ردیف های بودجه و موضوع حقوق و دستمزد در بودجه ۱۴۰۱ بررسی شد

در سیزدهمین جلسه ستاد بودجه نظرات کارشناسی و علمی درباره برنامه محورکردن بودجه و ساماندهی ردیف های بودجه و موضوع حقوق و دستمزدها در بودجه ۱۴۰۱ مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع‌ رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، سیزدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، با حضور اعضای ستاد، مشاورین و رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و دکتر آبرومند مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی با موضوع ساماندهی نظام حقوق و دستمزد، برنامه محورکردن بودجه و ساماندهی ردیف های بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

بنا براین گزارش؛ استراتژی سازمان برنامه و بودجه اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۱ است در این ارتباط از همه ابزارها و راه های قانونی برای بهینه کردن بودجه ۱۴۰۱ استفاده می شود تا تغییرات اساسی و کارشناسی برای اقتصاد کشور و بهبود شرایط و برنامه محورکردن بودجه فراهم شود.

براساس این گزارش؛ ردیف های بودجه‌ای که پایه قانونی ندارد و بر اساس نیازهای مقطعی شکل گرفته ساماندهی می شود تا آثار و تبعات بودجه ۱۴۰۱، در رشد اقتصادی حاصل شود.

گفتنی است: در سیزدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، نظرات کارشناسی و علمی اعضای ستاد بودجه و رؤسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره برنامه محورکردن بودجه ۱۴۰۱ و ساماندهی ردیف‌های بودجه و حقوق و دستمزد مطرح شد.

مطالب مرتبط:

2 دیدگاه

  1. با سلام تواین وضعیت که تمامی اقشار بجزکارمند بازنشسته وکارگراز افزایش سود وکارمزد برابرنرخ تورم چه بسا بالاتر ازاون ام بخوردار شده ان اونوقت دولت باتوجه به کسری رودجه تو این یکی دوسال اخیر کمتر ازتورم افزایش حقوق داده الان تم مشاوران اقتصادی نظرمیدن که افزایش حقوق ندهندچراکه باعث تورم میشه درحالیکه اول باید تورم رو مهار کنن تا لارم نباشه افزایش حقوق بدن ،کارمند الان هم با این حقوق هیچ خدمات رفاهی جز سیرکردن شکم ندارن وعدم افزایش حقوق برابر نرخ تورم ظلمی است

  2. با سلام و احترام . واقعا در این شرایط بد اقتصادی قدرت خرید حقوق بگیران ثابت به شدت کاهش پیدا کرده و دولت باید نرخ ضریب افزایش حقوق را متناسب با تورم 48 درصدی تعیین کند .افزایش حقوق 15 و 20 درصدی ظلم در حق کارکنان دولت است درحالی که مشاغل آزاد و بازاریان درآمدشون نسبت به تورم افزایش پیدا میکنه و این شکاف بیشتر و بیشتر میشه . با حقوق 5 میلیونی نمیشه هم اجاره خونه داد و زندگی چرخوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام