اخبار اداری و استخدامی

سجاد مکاری- رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان اداری و استخدامی کشور

مراسم تودیع و معارفۀ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان برگزار شد

دکتر لطیفی ضمن قدردانی از زحمات مهندس علی رضی، رئیس سابق مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی، مهندس سجاد مکاری را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر میثم لطیفی در مراسمی که صبح امروز در محل دفتر رئیس مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان برگزار شد، با بیان اینکه متولی امر دولت الکترونیک سازمان اداری و استخدامی کشور است، اظهار داشت: در راه هوشمندسازی دولت، باید از ظرفیت نخبه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بهره ببریم.

وی تأکید کرد: مأموریت مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی محدود به سازمان اداری و استخدامی کشور نیست و تسهیل‌گری دولت الکترونیک از جمله وظایف سازمان ماست که این مرکز نقش بسزایی در این خصوص دارد.

بیشتر ببینید: ساختار سازمانی وظایف مرتبط با امور امنیت فضای مجازی در دستگاه‌های اجرایی

در این نشست همچنین مهندس رضی به شرح اقدامات و عملکرد این مرکز در دوران مسئولیت خود پرداخت.

در پایان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از اقدامات و تلاش‌های مهندس رضی قدردانی و برای مهندس مکاری آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی در حکم انتصاب مهندس مکاری بر توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت‌محوری»، «روحیۀ انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و «قانون‌مداری» در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرده است.

مهندس سجاد مکاری دانش‌آموختۀ دورۀ کارشناسی‌ارشد مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم‌افزار)، دارای دوازده سال تجربۀ تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌های کاربردی تحت وب و بانک‌های اطلاعاتی در بخش دولتی و همچنین راهبری تیم توسعۀ سامانه‌های سازمان اداری و استخدامی کشور است.

وی انتخابی از بدنۀ کارشناسی سازمان اداری و استخدامی کشور است که پیش از این در سمت «معاونت امور نرم‌افزارها» و «رئیس‌گروهی تحلیل، طراحی و توسعۀ سامانه‌ها»ی مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان فعالیت داشته است.

آخرین انتصاب‌ها در سازمان اداری و استخدامی کشور:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام