اخبار اداری و استخدامی

تشریح روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور

بابایی کارنامی تشریح کرد: روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، به تشریح روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور پرداخت.

به گزارش شناسنامه قانون، علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در مهلت ۴۵ روزی که برای سازمان اداری و استخدامی کشور تعیین شده بود، گفت: قرار بر این شده بود که نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشور و تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و طراحان طرح ساماندهی کارکنان دولت در مدت ۴۵ روز کاری که برای این سازمان تعیین شده بود بر اساس این طرح به تدوین لایحه بپردازند و بعد از تصویب آن در دولت به مجلس ارسال شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته اصلاحاتی نیز در طرح ساماندهی کارکنان دولت اعمال می‌شود و نظرات دولت نیز در تدوین این لایحه تامین خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: کمیته تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در تاریخ ۲۴ شهریورماه تشکیل شده و آقای لطیفی طی حکمی آقای قنبری را به عنوان نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور برای تشکیل و اداره آن انتخاب کرد، همچنین تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس همچون بنده، آقایان عباس گودرزی، خلیل بهروزی‌فر و علی اصغر عنابستانی مامور شدیم تا در جلسات این کمیته حضور پیدا کنیم.

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تاکنون این کمیته یک جلسه تشکیل داده و قرار است از هفته آینده بعد از اتمام تعطیلات مجلس این کمیته با فوریت آغاز به کار کند تا در طول دو هفته بعد از آن لایحه آماده شود و در کمیسیون اجتماعی دولت به تصویب برسد و برای طی روند بررسی و تبدیل آن به قانون به مجلس تقدیم شود.

مطالب مرتبط:

3 دیدگاه

  1. 19 ساله کارمند قراردادی معین در سازمان محیط زیستم،کسانی ان که یکساله اومدن چون پدرشون 4 ماه جبهه بوده استخدام شدن منو به خاطر 19 سال سابقه و تجربه ام و خدماتم چرا استخدام نمیکنید؟؟؟؟؟؟خدت رو خوش نمیاد …پیر شدم و ……همکارای من که پیمانی و رسمی ان دو سه برابر من حقوق میگیرن و کارشونم از من کمتره…تو اداره زورشون فقط به ما میرسه و تهدیدمون میکنن.رییسی تو یبه داد ما برس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام