اخبار اداری و استخدامی

طرح ساماندهی استخدام کارکنان؛ فردا نیز در دستور کار کمیسیون اجتماعی

ایلنا مدعی شد: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در همین هفته مجدد در کمیسیون اجتماعی مجلس طرح می‌شود.

به گزارش شناسنامه قانون، به نقل از خبرنگار ایلنا، کارگران پالایشگاه‌های جنوب از تماس با دبیر کمیسیون اجتماعی و پیگیری طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر دادند.

برای مثال، جمعی از کارکنان پالایشگاه آبادان گفتند: حسین حاتمی (دبیر کمیسیون اجتماعی) به ما گفت جلسه کمیسیون اجتماعی در خصوص طرح “ساماندهی استخدام کارکنان دولت بیست و یک شهریور، با حضور اعضای کمیسیون و نمایندگانی از سازمان بازرسی، مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و امور اداری استخدامی برگزار شد؛ با توجه به نظر اعضای کمیسیون مبنی بر ضرورت حضور و اظهارنظر رئیس جدید و کارشناسان سازمان اداری و استخدامی کشور در کمیسیون، ادامه بررسی‌ها به ۱۴۰۰/۰۶/۲۳ موکول گردید تا در این روز با حضور نامبردگان طرح مذکور به صورت فوریت و ماده به ماده مورد بررسی و ویرایش نهایی قرارگرفته و پس از آن به صحن مجلس ارسال شود.

کارگران پیمانکاری نهادهای دولتی و عمومی انتظار دارند با تصویب این طرح، پیمانکاری‌ها به قراردادی تبدیل شوند و محدودیتی برای فعالیت پیمانکاران در نظر گرفته شود.

کارگران شهرداری‌ها نیز در انتظار تصویب نهایی این طرح هستند؛ کارگران شهرداری کوت عبدالله، ابراز امیدواری کردند ظرف روزهای باقیمانده از هفته جاری، این طرح در مجلس به تصویب نهایی برسد.

اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

مطالب مرتبط:

3 دیدگاه

  1. توروخدا نیروهای آب و فاضلاب رو هم ببینید. بهشون میگن خصوصی اما همه چیش دولیته. حتی اموالش که از دولت گرفته. خدایا مارو ببین . خدایا عدالت سهم ما هم بشه . بخدا همه مردم ایران بدبخت شده خصوصی سازی شدن. خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .
    با تشکر از شما نویسنده مطلب که میشه زیر مطالبتون کامنت بزاریم و شما عدالت محور کار کردید..
    نماینده ها ما آب فاضلابی ها هم به شما رای دادیم نگید اینا خصوصین ربطی به مصوبه ما ندارن . مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران رو کی منصوب می‌کنه ؟ یک ارگان دولتی. یعنی ما هم از دولتیم.
    فقط خودشونو خصوصی کردند تا هیچ ارگانی نتونه کارشونو رصد کنه. فقط همین. یه جور حیاط خلوت . نیروها هزاران نفر بدون سرپرست برای رسیدگی . ای نماینده خدای بالای سرتو ببین لطفاً . عدالت. عدالت

  2. چرا استخدامی وزارت بهداشت که می خواستند شروع به کار کنند به تعویق افتاده به خاطر همین تبدیل وضعیت ؟ خوب استخدامی که در اولویته که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام