اخبار اداری و استخدامی

ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی

ادامه بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از ادامه بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

مجید انصاری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار امروز (یکشنبه بیست و یکم شهریورماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح ساماندهی کارکنان دولت مورد بررسی قرار گرفت که در تاریخ ۲۶ آبان ماه ۹۹ کلیات آن به تصویب رسیده بود سپس به کمیته مربوطه ارجاع داده شده بود.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز این کمیته پیشنهاداتی را آورده بود در ارتباط با تعاریف نوع استخدامی که قبلا گفته بودیم آن را محدود کنیم و از این تعاریف مختلف اعم از حجمی، ساعتی و روزانه و …خارج کنیم که به گونه ای تعیین تکلیف شود تا هر دستگاه و سازمانی از این حالت که در قالب شرکت‌های پیمانکاری به جذب نیرو بپردازند، خارج شوند.

وی تصریح کرد: پیشنهاداتی که کمیته در این مورد ارائه داده بود در مدت ۲ ساعت مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد برای اینکه یک فرصتی هم به سازمان اداری و استخدامی کشوری بدهیم در نشست بعدی کمیسیون با حضور رییس جدید این سازمان این موضوع مورد بررسی قرار گیرد تا نظر مسئولان این سازمان هم در آن لحاظ شود تا اگر احیانا آمادگی داشته باشند، این موضوع را در قالب یک لایحه مطرح کنند تا مشکل بار مالی به همراه نداشته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: البته اگر این سازمان از این آمادگی برخوردار نباشد، کمیسیون به جزییات این طرح ورود پیدا خواهد کرد و بعد از تصویب حتما گزارش آن در صحن علنی ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشوری، سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند.

اخبار مربوط به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را از لینک زیر دنبال کنید:

[su_button url=”https://shenasname.ir/tag/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85″ target=”blank” style=”noise” size=”11″ radius=”0″ icon=”icon: newspaper-o”]آخرین اخبار طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت[/su_button]

مطالب مرتبط:

در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، ابتدا همه قراردادها یکسان می‌شود

طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت در برنامه سلام تهران

تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی، حجمی و کار معین به پیمانی و رسمی در دستور کار مجلس

19 دیدگاه

  1. آقا من ۸سال نگهبان بنیادمسکن هستم ولی قرارداد من هنوز پروژه ای هست با مدرک فوق لیسانس حسابداری اصلا به نگهبانها توجه ایی نمیشه

  2. اینکه گفتن سه سال سابقه بیمه خوب وقتی شرکت برای ما هشت تا ده روز در ماه بیمه رد میکنه از کجا ما سه سال بیمه بیاریم دو اینکه سال نود همه شاغلین و حاظرین رو به هر نحو تعیین وضعیت کردن چه پیمانی چه قرارداد کار معین و چه رسمی… ببینند که این بخشنامه شامل حالشون نمیشه کارو ول میکنن تحمل ده سال دیگه رو ندارن

  3. نیروی شرکتی هستیم . حقمون رو نمیدن و پیمانکار نصفشو می‌کشه بالا . من هم کار نمیکنم . کاری نداره . به اندازه حقوقی که میگیرم کار میکنم و تا جایی که بتونم میپیچونم . با مدرک فوق لیسانس ده سال سابقه کار و شرکتی . حقوق رو کسای دیگه میگیرن کارش رو
    ما کنیمم . خیر دیگه تموم شد . فقط صبح میایم ساعت پر میکنیم و تمام . کار هم نمی‌کنیم

  4. ای خدا ، کو عدالت ، آب و فاضلاب منشأ بدبختی نیروهای پیمانکاری، تازه میگن دولتی نیست ، شامل شما نمیشه، آخه کجای دنیا آب شرکت خصوصیه. تازه 49% سهم دولت بقیه هم مثال آب و فاضلاب جنوب غربی 30% سهام ، آب و فاضلاب جنوب شرقی 28% یه خورده هم دو سه تا مدیر عامل سهام دارند. که فقط بگن خصوصیه. خدا این شد خصوصی. تازه تمام اموالش از دولت بدون پرداخت یک ریال گرفته. خدایا این یعنی خصوصی….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام