آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

قول وزیر نفت در مورد تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت و ایثارگران

تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت و ایثارگران در وزارت نفت

جواد اوجی، وزیر نفت با حضور در گفتگو ویژه خبری شبکه دوم سیما در خصوص آخرین تحولات صنعت نفت و انرژی صحبت کرد.

به گزارش شناسنامه قانون، بخشی از این گفتگو به مسئله منابع انسانی وزارت نفت با محوریت تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت و ایثارگران و همچنین حقوق و مزایای کارکنان شاغل در آن وزارتخانه اختصاص داشت.

در فیلم زیر، مشروح کامل صحبت‌های ایشان در مورد منابع انسانی وزارت نفت را ببینید:

[aparat id=”fQibh”]

تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت و ایثارگران در وزارت نفت

وزیر نفت گفت: تمام نیروهای ایثارگر که در وزارت نفت مشغول هستند تا یکسال آینده جذب خواهند شد و همچنین در مدت ۲ تا ۳ هفته آینده بخشی از نیروهای قرارداد موقت را به قرارداد مدت معین تبدیل وضعیت می کنیم.

آقای جواد اوجی درباره تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقف و ایثارگران در این وزارتخانه گفت: امروز وزارت نفت نزدیک به ۱۰۳ هزار نیروی حجمی یا پیمانکاری، حدود ۳۴ هزار نفر نیرو قرارداد موقت و نزدیک به ۲ هزار نفر هم نیروی قرارداد مدت معین دارد و همچنین نزدیک به کل مجموعه ایثارگران که در دولت وجود دارد همین میزان را در وزارت نفت داریم؛ براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، تبدیل وضعیت برای نیروهای ایثارگر قطعاً رقم می خورد و فکر می کنم تا یکسال آینده تمام نیروهای ایثارگر که در وزارت نفت مشغول هستند جذب خواهند شد ولی فرآیند آن بدلیل صحت سنجی زمان براست.

وی ادامه داد: در مدت ۲ تا ۳ هفته آینده بخشی از نیروهای قرارداد موقت را به قرارداد مدت معین تبدیل وضعیت می کنیم و بیمه تکمیلی هم برای کل این مجموعه ها انجام شده که اعلام خواهد شد و یکی از برنامه های ما سامان دادن به وضع نیروی انسانی در این وزارتخانه است.

وی خاطر نشان کرد: در مورد نیروهای رسمی هم با حمایت رئیس جمهور، شورای عالی امنیت ملی و نمایندگان مجلس بخصوص کمیسیون انرژی تلاش شد تا وضعیت حقوق آنها به یک آرامش نسبی برسد و امیدواریم در سال آتی با برنامه هایی که داریم مدافع خوبی از حقوق پرسنل صنعت نفت باشیم.

3 دیدگاه

  1. باسلام جناب اوجی تا امروز برای همه برنامه داشتی غیر حجمی هایی که به ناحق حجمی شدن و با کار یکسان سالها سابقه مستمر باید ارکان ثالث باشن

  2. سلام
    پتروشيمي هاي خصوصي مثل رجال و نويد زر شيمي در منطقه ويژه اقتصادي بندر ماهشهر چه وضعيتي دارند؟ آيا شامل اين پرسنل ميشود؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام