آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌شود؟

واکنش قاضی زاده هاشمی به خبر مسؤولیتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران

قاضی‌زاده هاشمی اخبار مربوط به حضورش در بنیاد شهید را تلویحاً رد کرد و گفت: هیچگونه خبری را در این خصوص تایید نمی‌کنم.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، با تشکیل دولت سیزدهم و علی رغم اینکه اعضای اصلی کابینه و وزرا تا حدودی مشخص شده‌اند، اما همچنان گمانه‌زنی‌هایی در خصوص معاونین رییس جمهور مطرح است.

یکی از این معاونت‌ها تعیین ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران است که چند روزی اخباری مبنی بر تغییر سعید اوحدی در رسانه‌ها به گوش می‌رسد. هر چند هنوز اوحدی در رد یا تأیید این خبر واکنشی از خود نشان نداده، اما در برخی رسانه‌های گفته شده سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی قرار است سکان بنیاد شهید را به دست گیرد و حتی برخی از رسانه‌ها به نقل از افراد نزدیک به او، این انتصاب را تایید کرده و به نقل از قاضی‌زاده هاشمی گفته‌اند: «امیدوار است با حمایت و همکاری جامعه ایثارگری بتواند ساختار بنیاد را اصلاح کند.»

قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ضمن تکذیب این اخبار گفت: هیچگونه خبری را از طرف خودم در این خصوص تایید نمی‌کنم.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده از جانب یکی از نزدیکانش مبنی بر تایید ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: نمی‌دانم این منبع نزدیک به من کیست، اما اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد از طریق مسیر قانونی مراحلش طی خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که اصلاً چنین پیشنهادی به شما داده شده یا خیر، گفت: بنده و رییس جمهور گفت‌وگوهای زیادی داشتیم که لزومی به رسانه‌ای شدنشان نیست.

2 دیدگاه

  1. همین شهدای عزیزوخانواده های معظم شهداء وایثارگران وجانبازان قهرمان و همه ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند که اقتدار، امنیت، عزت، تمامیت ارضی، سرافرازی و سربلندی را برای نظام اسلامی وایران اسلامی به ارمغان آورده اند. درودبی پایان برشما.

  2. امیدواریم هرکس سکان بنیاد شهید را بدست می گیرد صادقانه و خالصانه بتواند در خدمت به ایثارگران اقدام نماید فرزندان معزز شهدا جانبازان و آزادگان مطالبات بحقی دارند که در ۴۲سال گذشته مغفول مانده و موجب دلخوری و سرخوردگیشان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام