آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در سال ۱۴۰۰

اطلاعيه سازمان اداري و استخدامي كشور درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی ایثارگران (فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر) در سال ۱۴۰۰ (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه)

پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۴، به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد و بالاتر (موضوع بندج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه) که در روز شنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ برگزار گردید، می رساند که نتایج آزمون مذکور، از روز دوشنبه مورخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org قرار می گیرد. متقاضیان هر یک از رشته های شغلی در هریک از دستگاه‌های اجرایی آزمون مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، لازم است برای اقدامات بعدی از روز شنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۰ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود مراجعه و براساس توضيحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند.

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی خود از لینک زیر استفاده نمایید:

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]

سیستم کارنامه آزمون استخدامی بنیاد شهید سال ۱۴۰۰

[/box]

[divider style=”double” top=”20″ bottom=”20″]

بخشی از ضوابط دفترچه آزمون استخدامی ایثارگران:

بر اساس هماهنگي‌هاي به عمل آمده با بنياد شهيد و امور ايثارگران، استخدام مشمولين بند «ج» ماده ۸۷ (فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ۷۰درصد و بالاتر) از طريق شركت در آزمون و رقابت بين كليه داوطلبان ايثارگر مشمول قانون ياد شده و بر اساس نمره مكتسبه در امتحان با رعايت ساز و كارهاي ذيل صورت پذیرفته بود:

۱. ايثارگران متقاضي جهت ثبت نام و بهره‌مندی از سهميه استخدامي بند «ج» ماده ۸۷ لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سامانه سجايا (سيستم جامع اطلاعات يكپارچه ايثارگران) ثبت نموده و توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران تأييد گردد و در صورت عدم تأييد بنياد مذكور، مجاز به شركت در اين آزمون نمي باشند.

۲. اين مجوز استخدامي صرفاً مربوط به مشمولين بند «ج» ماده ۸۷ (فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر) بوده و باقيمانده سهميه مذكور در صورت عدم تكميل ظرفيت براي مشمولين اين بند قانوني محفوظ خواهد ماند.

مطالب مرتبط: انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ایثارگران (فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام