وزارت نفت و نیرو

اصلاح شرایط پرداخت فوق العاده کارمندان ارائه دهنده خدمات به بیماران مسری در وزارت نفت

اصلاح شرایط پرداخت فوق العاده کارمندان ارائه دهنده خدمات به بیماران مسری

شناسنامه قانون- شرایط پرداخت فوق العاده کارمندان نفت ارائه دهنده خدمات به بیماران مسری اصلاح شد.

به گزارش شناسنامه قانون، بر اساس بند (۶) بخشنامه وزارت نفت در خصوص ۱۲ مصوبه جدید در حوزه منابع انسانی وزارت نفت، اصلاح شرایط پرداخت فوق العاده ارائه دهنده خدمات به بیماران مسری در وزارت نفت ابلاغ شد.

متن کامل مصوبه جدید اصلاحی به شرح زیر است:

۶- اصلاح شرایط پرداخت فوق العاده کارمندان نفت ارائه دهنده خدمات به بیماران مسری؛

مستند به مفاد ماده (۲۰) و (۳۸) آیین‌نامه نظام‌های اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت، موضوع “اصلاح شرایط پرداخت فوق العاده کارمندان ارائه دهنده خدمات به بیماران مسری” مطرح و مقرر گردید، مفاد قسمت (۶-۰۸-۸۰) فصل هشتم مجموعه مقررات اداری و استخدامی کارمندان، به کارکنان (رسمی، پیمانی، قراردادی، پیمانکاری) شاغل در بخش‌های ذکر شده و ارائه‌دهنده خدمت به افراد مبتلا به ویروس کرونا شاغل در سایر بخش‌ها (کادردرمان و غیردرمان) صرفاً تا پایان دوره همه‌گیری سویه‌های بیماری کرونا به شرح جدول زیر تسری یابد.

گروه واحدهای مورد نظر میزان قابل ‍پرداخت شرایط پرداخت
اول تمامی گروه‌های شاغل در اورژانس خاکستری، آی‌سی‌یو خاکستری، بخش‌های بستری خاکستری هر ماه یکبار مشروط بر اینکه هشتاد (۸۰) درصد ساعات کار موظف در این بخش‌ها سپری شده باشد.
دوم تمام گروه‌های شاغل در واحدهای اورژانس سفید و بخش‌های بیمارستانی غیرکرونا، واحد نظارت بر درمان و پلی‌کلینیک‌های تخصصی تمام گروه‌های شاغل در واحدهای: دندانپزشکی، داروخانه، پاراکلینیک (آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی) در بیمارستان‌ها و مراکز سلامت کار و خانواده پزشکان و پیراپزشکان، نیروهای پذیرش مراکز سلامت کار و خانواده، نظامت، واحد فوریت‌های پزشکی و راننده آمبولانس‌ها، متصدیان آسانسور هر سه‌ماه یکبار مشروط بر اینکه هشتاد (۸۰) درصد ساعات کار موظف در حوزه مواجهه با بیماران در بخش‌های کلینیک و پاراکلینیک سپری شده باشد.
سوم تمام گروه‌های شغلی در واحدهای حراست بیمارستان و مراکز درمانی، حسابداری، درمان بیمارستان، کارکنان دفتر رئیس بیمارستان، اعتبار بخش بیمارستان، انبار دارویی هر شش‌ماه یکبار مشروط بر اینکه هشتاد (۸۰) درصد ساعات کار موظف در این واحدها سپری شده باشد.

بدیهی است با اعلام همه‌گیری (وضعیت پاندمی) بیماری مزبور، مراتب قطع پرداخت فوق‌العاده توسط تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی ابلاغ و برقراری آن در شرایط جدید همه‌گیری سویه‌های جدید بیماری و موارد نوپدید مشابه به عهده اداره کل مزبور خواهد بود.

صفحات رسمی شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام