اندیشه‌های حقوقی

گواهینامه مدیران تأییدصلاحیت شده (CM) چه ثمراتی به دنبال دارد؟

شناسنامه قانون | cm benefits

گواهینامه مدیران تأییدصلاحیت شده (CM) چه ثمراتی به دنبال دارد؟

 ترجمه: رسول رضایی

استفاده از مدرک ®CM

در صورتی که شما یک مدیر تأیید صلاحیت شده باشید، حق استفاده از مدرک حرفه ای ®CM را بعد از اسمتان دارا خواهید بود. این گواهینامه بیانگر سطحی از صلاحیت مدیریتی است که در کل دنیا به رسمیت شناخته شده است و شما را از دیگر مدیران متمایز می سازد.

مهارت های مدیریتی مورد نیاز

موادی/ ابزارهایی که مؤسسه مدیران حرفه ای تأیید صلاحیت شده (ICPM) ارائه می دهد عباتند از: نظام آموزشی مفهومی که دانش، مهارت ها و توانایی های مدیریتی که در محیط های کاری امروزی مورد درخواست است. مواد آموزشی کاربرد محور مشتمل بر ابزارها و و تمرین هایی است که می تواند بی درنگ مورد استفاده قرار گیرد.

درها را به سوی موقعیت های جدید می گشاید

مدرک ®CM برای مدیران و رهبرانی که به دنبال استخدام هستند یا تمایل دارند در شغل خود پیشرفت کنند، درهای جدیدی را باز می کند. مدیران تأیید صلاحیت شده در 500 شرکت برتر آمریکایی به لحاظ میزان فروش، نمایندگی های دولت، سازمان های مردم نهاد، دانشگاه ها، ارتش و سایر جاها کار می کنند. آنها بدون استثنا در همه صنایع مسلط می شوند.

رسمیت جهانی و قابلیت حمل

گواهینامه ®CM برای مدیران تأیید صلاحیت شده، برندی است که برای کلیه مدیران تأیید صلاحیت شده ای که در کل دنیا زندگی و کار می کنند، شناخته شده است. مدرک ®CM قابل حمل است به گونه ای که برای استخدام و پیشرفت در تمامی قسمت های دنیا ، از جمله ایالات متحده، آسیا، اروپا و خاورمیانه به رسمیت شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام