برنامه ششم

قانون اصلاح جزء (1) بند «پ» ماده (60) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه

قانون اصلاح جزء (1) بند «پ» ماده (60) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (مصوب 23/2/1398 مجلس شورای اسلامی)

نامه شماره 18198/442 مورخ 8/3/1398

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون اصلاح جزء (1) بند «پ» ماده (60) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که با عنوان طرح اصلاح ماده (60) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ 23/2/1398 و تأیید شورای محترم نگهبان، به پیوست ابلاغ می گردد.

علی لاریجانی- رییس مجلس شورای اسلامی

قانون اصلاح جزء (1) بند «پ» ماده (60) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

ماده واحده- جزء (1) بند «پ» ماده (60) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (1400-1396) مصوب 14/12/1395 به شرح زیر اصلاح می شود:

1- به شبکه ایستگاه های شتاب نگاری کشور در طی برنامه ششم توسعه، ضمن نوسازی دستگاه های موجود، حداقل هزار ایستگاه جدید اضافه می شود. شبکه لرزه نگاری و پیش نشانگرهای زلزله نیز به حداقل چهارصد دستگاه افزایش می یابد. اولویت در توسعه این شبکه ها با مناطق زلزله خیز با خطر نسبی بالا و همچنین پهنه های جمعیتی با تراکم بالا است. مدیریت یکپارچه و متمرکز شبکه شتاب نگاری توسط وزارت راه و شهرسازی (مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی) انجام می گیرد. در ضمن ظرفیت شبکه شتاب نگاری باید در قطع و وصل شریان های حیاتی (گاز و برق) در هنگام بروز زلزله به کار گرفته شود.

وزارت راه و شهرسازی مکلف است تا پایان برنامه ششم، در مراکز استان ها و شهرهای بالای دویست هزار نفر جمعیت پهنه و حریم گسل های شهری را مطالعه و شناسایی نماید. همچنین در این شهرها و در نقشه های طرح تفصیلی بر اساس مطالعات پهنه بندی لرزه ای و پهنه و حریم گسلها محل احداث ساختمان های با ارتفاع و طبقات مختلف لحاظ می شود.

اعتبار مورد نیاز این بند از محل اعتبارات بند «م» ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب 4/12/1393 و مطابق ترتیبات بند مذکور تأمین می شود.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ بیست و سوم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 2/3/1398 به تأیید شورای نگهبان رسید.

علی لاریجانی- رییس مجلس شورای اسلامی

1 دیدگاه

  1. باسلام واحترام. با30سال واندی خدمت در سازمان زندانهاهستم بازنشسته شدم مدت6ماه و15 و بصورت داوطلبانه و5ماه و29روز بصورت غیرداوطلبانه درجبهه حضور داشتم مدرک تحصیلی کاردانی داشتم که برای گرفتن مدرک تحصیلی کارشناسی دررشته حقوق تحصیل وکمتراز1سال مانده به بازنشستگی ليسانس گرفتم چندماه به بازنشستگی مانده بود ومدرک را ارائه وتقاضای اعمال ارتقاء مدرک تحصیلی درحکم کارگزینی بااستناد به ایثارگری شدم عزیزان چطوری توان بدون تقدیم دادخواست به دیوان اداره کل زندانهای البرز را مجاب به اصلاح آخرین حکم کارگزینی وارسال آن به صندوق بازنشستگی البرز کرد اموراداری زندانهای البرز بعداز تقاضاهای مکرر ومتعدددر زمان اشتغال ازاعمال ارتقاء مدرک تحصیلی امتناع کردنمیخوام دادخواست بدهم مگرتنهاراه باشد چکاربایدکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام