قوانین و مقررات مناقصات

لزوم به‌کارگیری سامانه مزایده‌های الکترونیکی دولت در مزایده اموال منقول دولتی

لزوم به‌کارگیری سامانه مزایده‌های الکترونیکی دولت در اجرای مزایده اموال منقول دولتی (بخشنامه شماره ۱۷۱۱۲/۱ مورخ ۵/۳/۱۳۹۲ مرکز توسعه تجارت الکترونیکی)

به کلیه دستگاه‌های موضوع بند (ب) ماده (۱) قانون برگزاری مناقصات مصوب ۰۳/۱۱/۱۳۸۳

باسلام

پیرو ابلاغ «آیین‌نامه فعالیت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت» به شماره ۱۶۵۳۸۹/ت ۴۶۸۴۹ک مورخ ۲۱/۰۸/۱۳۹۰ و در راستای اجرای فاز دوم سامانه مذکور در دستگاه‌های اجرایی کشور، بدینوسیله به اطلاع کلیه دستگاه‌های مشمول این آیین‌نامه می‌رساند که «سامانه مزایده‌های الکترونیکی دولت» آماده بهره‌برداری می‌باشد.

کلیه دستگاه‌های مشمول برگزاری مزایده در مرکز کشور شامل دستگاه‌های ملی، ستاد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در تهران لازم است کلیه مزایده‌های اموال منقول خود را، از تاریخ ۱۵/۰۴/۱۳۹۲ منحصرا در بستر «سامانه مزایده‌های الکترونیکی دولت» با آدرس اینترنتی  www.setadiran.ir/eauc به انجام رسانند. دستگاه‌های مشمول می‌بایست کلیه موارد مندرج در پیوست ۲ این نامه را پیش از تاریخ مذکور محقق نمایند. بدیهی است با توجه به پیش‌نیاز بودن بندهای ۱ و ۲ برای سایر مراحل، لازم است اقدامات مرتبط با این موارد حداکثر تا دو هفته پس از این ابلاغیه انجام گردد.

خاطرنشان می‌سازد به استناد ماده ۲ آیین‌نامه فوق‌الذکر، تخلف از موارد مندرج دراین ابلاغیه توسط متولیان و مجریان مزایده‌ها، غیرقانونی خواهد بود.

چنانچه دستگاه‌هایی به دلیل برخی شرایط خاص، خود را مشمول آیین‌نامه فوق‌الذکر نمی‌دانند لازم است موارد در اسرع وقت به صورت رسمی ‌به این مرکز اعلام گردد تا ضمن استعلام از ارگان‌های قانون‌گذار در این زمینه تعیین تکلیف گردد.

بدیهی است در غیر این صورت از تاریخ این ابلاغیه دستگاه مورد اشاره مشمول اجرای سامانه خواهد بود.

قابل ذکر است مرکز تماس سامانه با شماره ۲۳۷۵۷۵۷۵ برای رفع هر گونه ابهام آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی می‌باشد.»

جعفرمحمودی- رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام