آزمون تعیین صلاحیت
بودجه 98

تمدید مهلت اعتبارات جاری 99 تا پایان خرداد در ستاد ملی کرونا

استاندار لرستان: لغو ممنوعیت تردد بین استانی از اول اردیبهشت؛ مهلت جذب اعتبارات تمدید شد

استاندار لرستان گفت: لغو ممنوعیت تردد بین استانی از ابتدای اردیبهشت و تمدید مهلت جذب اعتبارات جاری و عمرانی از مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی عصر امروز در رابطه با مصوبات جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست رئیس‌جمهور و با حضور استانداران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه  آخرین وضعیت بیماری کرونا، راه‌های مقابله با آن و اقدامات انجام شده ارائه و در پایانی مصوباتی تدوین شد.

وی یکی از مصوبات جلسه امروز را لغو ممنوعیت تردد بین استانی از ابتدای اردیبهشت برشمرد و افزود: پیش از این تردد بین شهرهای استان نیز برقرار شده بود.

استاندار لرستان تمدید مهلت جذب اعتبارات جاری و عمرانی را از دیگر مصوبات مهم این جلسه دانست و عنوان کرد: براساس قانون، مدت زمان جذب اعتبارات جاری تا پایان فروردین‌ماه است که با توجه به شرایط کنونی این مهلت تا پایان خرداد ماه تمدید شد و مهلت جذب اعتبارات عمرانی نیز که پایان تیرماه است تا پایان شهریور ماه اعلام شد که جا دارد دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب اعتبارات در مدت زمان تعیین شده اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام