بودجه 91

جمع‌آوري گزارش عملكرد پروژه‌هاي عمراني ملي نه ماه سال ۱۳۹۱ موضوع ماده ۳۵ قانون برنامه و بودجه(بخشنامه شماره ۸۱۸۶۰/۲۰ مورخ ۵/۱۰/۱۳۹۱ معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهور)

بخشنامه به كليه دستگاه‌هاي اجرايي مندرج در جدول شماره (۷)‌ قانون بودجه سال ۱۳۹۱ كل كشور

با سلام، همان‌طور كه استحضار داريد بر اساس ماده ۳۵ قانون برنامه و بودجه، «دستگاه‌هاي اجرايي موظفند در پيشرفت فعاليت جاري و طرح‌هاي عمراني مراقبت دايم به عمل آورده و منظماً به ترتيبي كه از طرف معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهور تعيين مي‌شود، اطلاعات لازم را به معاونت تسليم نمايند و كليه تسهيلات و همكاري لازم براي نظارت و ارزشيابي معاونت بر نتايج فعاليت‌ها و طرح‌ها را از هر حيث فراهم سازند».

بر اين اساس، فرآيند جمع‌آوري گزارش عملكرد پروژه‌هاي عمراني ملي نه ماه سال ۱۳۹۱ از ۵/۱۰/۱۳۹۱ شروع و در تاريخ ۲۵/۱۰/۱۳۹۱ پايان مي‌پذيرد. لذا ضروري است دستگاه‌هاي اجرايي كه تا كنون موفق به دريافت «شناسه» و «گذرواژه» نشده‌اند، نسبت به معرفي نمايندگان خود به امور نظارت بودجه سرمايه‌اي اين معاونت براي دريافت شناسه و گذرواژه ورود به «سامانه نظارت بر پروژه‌هاي عمراني» به آدرس اينترنتي اقدام نمايند و تمامي دستگاه‌هاي اجرايي كه در سال ۱۳۹۱ موافقتنامه طرح‌هاي عمراني آن‌ها مبادله شده است، اقدامات لازم را براي ثبت و تأييد اطلاعات نظارتي پروژه‌هاي عمراني ملي مربوط فراهم آورند. براي آگاهي از جزئيات كار و نحوه بكارگيري سيستم نظارت، «راهنماي استفاده از سيستم» از طريق صفحه اول نشاني اينترنتي اشاره شده، قابل دسترسي است.

انتظار مي‌رود با همكاري دستگاه‌هاي اجرايي و ارسال اطلاعات موثق در چارچوب برنامه زماني تعيين شده زمينه اجراي اين تكليف قانوني فراهم گردد.

محمدمهدي رحمتي- معاون نظارت راهبردي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام