آزمون تعیین صلاحیت
قوانین و مقررات ایثارگران

بخشنامه تبدیل وضعیت خدمتی ایثارگران (شرکتی) در بانک ملی

تبدیل وضعیت خدمتی ایثارگران (شرکتی) موضوع بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور (بخشنامه شماره ۱۴۰۰۱۳۳/۱۰/۱۷/۱۴۰۰ مورخ ۱۱/۵/۱۴۰۰ بانک ملی ایران)

تبدیل وضعیت بانک ملی

موضوع: تبدیل وضعیت خدمتی ایثارگران (شرکتی) موضوع بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور

با احترام، به اطلاع می‌رساند: اشاره به بخشنامه شماره ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۹/۳/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در ارتباط با نحوه اجرای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مقتضی است ترتیبی اتخاذ گردد تا در صورت وجود آن دسته از کارکنان شرکت ملی خدماتی تدارک مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران (به شرح ذیل) در بین واحدهای تابعه، مدارک و مستندات ایثارگری ایشان اخذ و از طریق دوایر مربوطه در ادارات کل/ امور شعب/ شعب مستقل به اداره کل سرمایه انسانی ارسال گردد تا متعاقباً اقدام لازم صورت پذیرد.

“خانواده شاهده، جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت، اسرا، خواهر و برادر شاهد، رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان و فرزندان و جانبازان زیر ۲۵ درصد و آزدگان کمتر از یک سال اسارت و رزمندگانی که حداقل هشت ماه به صورت متناوب یا مستمر در حدفاصل زمانی ۳۱/۶/۱۳۵۹ تا ۲۷/۵/۱۳۶۷ در مناطق جنگی خدمت نموده‌اند.

اداره کل سازمان و روش‌ها

تبدیل وضعیت ایثارگران بانک ملی

7 دیدگاه

  1. باسلام
    چندین سال در شرکت سداد مشغول به فعالیت هستم و شرکت تابعه بانک ملی میباشد .هنوز برای تبدیل وصعیت هیج اقدامی برای خانواده ایثارگر انجام ندادن

  2. بنده از کارکنان شرکت تدارک و جز خانواده ایثارگر که شامل این نامه هست می باشم. متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی در بانک ملی در جهت تبدیل وضعیت ایثارگران صورت نگرفته و کسی نیز پاسخگو نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام