استخدام و تبدیل وضعیت

بخشنامه ثبت اطلاعات نیروهای ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، امریه، شرکتی و طرحی

ثبت و بروزآوری اطلاعات نیروهای ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، امریه، شرکتی و طرحی (بخشنامه شماره ۴۴۸۶۶ مورخ ۲۴/۰۸/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور)

 دانلود فایل pdf بخشنامه

به همه دستگاه های اجرایی کشور

با توجه به لزوم بررسی وضعیت نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی که به طور مستقیم توسط دستگاه ذیربط بکارگیری شده و یا توسط شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی در قالب نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند، مقتضی است تمامی دستگاه‌های اجرایی (اعم از مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری) اطلاعات «نیروهای ساعتی‏/پاره‌وقت»، «نیروهای حق التدریس»، «نیروهای امریه»، «نیروهای شرکتی بکارگیری شده در قالب شرکت‌های تامین نیروی انسانی»، «نیروهای مشمول طرح عمرانی شاغل در فعالیت‌های مربوط به طرح عمرانی» و «نیروهای مشمول طرح عمرانی شاغل در فعالیت‌های جاری دستگاه اجرایی» را حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری، در پایگاه اطلاعاتی مربوط این نیروها به آدرس http://aro.gov.ir، (در بخش خدمات الكترونيكی، در قسمت «ثبت و بروزآوری اطلاعات نیروهای ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، امریه، شرکتی و طرحی») ثبت و بروزرسانی نمایند.

همچنین خاطر نشان می‌سازد، علی‌رغم تکلیف قانونی مقرر در بند «الف» تبصره «۲۰» قانون بودجه سال جاری و بند (۲) ماده (۴) ضوابط اجرایی این قانون و نیز پیگیری‌های این سازمان و سازمان برنامه و بودجه کشور، اطلاعات کارکنان برخی از دستگاه‌های اجرایی در زیرسامانه پاکنا ثبت و بروزآوری نشده است. لذا مقتضی است کلیه دستگاه‌های اجرایی، اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین (مشخص)، کارگری و کارکنان حوزه سلامت بر اساس قانون مربوط به خدمت پزشکان و پیراپزشکان و سایر کارکنان خود را تا پایان مهلت زمانی یاد شده در پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری (پاکنا) ثبت و بروزآوری نمایند. لازم به ذکر است در بخشنامه شماره ۶۸۹۳۹ مورخ ۳۰‏‏/۰۶‏‏/۱۴۰۰ معاون اول محترم رییس‌جمهور نیز، موضوع یاد شده مورد تاکید قرار گرفته است.

بدیهی است، مسئولیت ثبت و بروزآوری به موقع و صحت اطلاعات ثبت شده و همچنین پیامدهای ناشی از عدم ثبت و بروزرسانی اطلاعات مذکور بر عهده دستگاه اجرایی خواهد بود.

میثم لطیفی- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

مطلب مرتبط: ثبت و بروزآوری اطلاعات کارکنان ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، شرکتی و طرحی

17 دیدگاه

  1. سلام.
    توروخداااااافکری ب حال نیروهای قراردادی حق التدریس دانشگاههای پیام نور هم بکنید .
    ۶ساله تدریس میکنم ن بیمه شدم ن دستمزدی بهمون دادن، فی سبیل الله کار می‌کنیم….
    مدرسین حق التدریس با تحصیلات عالیه وسابقه چندساله هستند اونارو بعنوان معلم در آموزش وپرورش بکاربگیریدلطفا

  2. سلام چندسال با شهرسازی بودم سال ۹۴به بعد باراهداری حما ونقل ادغام شدم حدود۱۳سال است هنوزم قرارداد طرح هستم لطفا پیگیری شود ممنون میشم

  3. لطفا بفکر نیرو های گشت و بازرسی و حجمی شرکت هم باشید
    وزرات نیرو در حال حذف نیرو های شرکتی گشت و بازرسی و حجمی است با اضافه کردن تبصر های داخلی که قطعا خلاف قانون است.
    بفکر همه ی نیرو های شرکتی باشید قطعا وزارت نیرو با این کار فقط باعث ظلم به دسته ای از کارگران خواهد شد
    این قانون برای همه صادر شده است نه فقط نیرو های شرکتی مستقیم اداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام