نرم‌افزار محاسبه تمدید مدت پیمان ناشی از تاخیر در پرداخت صورت وضعیت‌ها

افزودن به علاقه مندی ها
قیمت: 9,900 تومان 9900 تومان
اطلاعات تماس http://metrorplus.ir

توضیحات آگهی

 

طبق بند ۹ ماده ۳۰ شرایط عمومی پیمان “هرگاه کارفرما نتواند تعهدات مالی خود را در موعدهای درج شده در اسناد و مدارک پیمان انجام دهد”، تغییر در مدت پیمان اجتناب ناپذیر خواهد بود. به منظور محاسبه تاخیرات ناشی از تاخیر در پرداخت صورت وضعیت ها و نیز تاخیر در پرداخت پیش پرداخت ها، بخشنامه شماره ۱۱۰۸۲/۵۴/۵۰۹۰-۱ در مورخ ۱۳۶۰/۰۹/۰۲ از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده است.

همچنین بر اساس ماده ۳۷ شرایط عمومی پیمان، مشاور ظرف ۱۰ روز از زمان ارسال صورت وضعیت از طرف ناظر، صورت وضعیت را باید برای کارفرما ارسال نماید. کارفرما باید مبلغ صورت وضعیت رسیدگی شده را حداکثر ظرف ۱۰ روز از تاریخ وصول صورت وضعیت، با صدور چک به نام پیمانکار، پرداخت کند. در صورتی که در این موعد (یا موعدی که در شرایط خصوص پیمان ذکر شده باشد) مبلغ صورت وضعیت پرداخت نشود، پیمانکار می تواند براساس این بخشنامه مدت تاخیر مجاز را محاسبه و جهت اخذ تایید، برای مهندس مشاور ارسال نماید.

نرم افزار “محاسبه تاخیرات ناشی از تاخیر در پرداخت صورت وضعیت ها” با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل اطلاعات اولیه قرارداد، صورت وضعیت ها، پرداخت ها و … فرم استاندارد تاخیر در پرداخت را در سریعترین زمان ممکن برای شما آماده می کنید.

گام اول: وارد کردن اطلاعات قراردادی

در گام اول کلیه اطلاعات قراردادی شامل نام پروژه، کارفرما، مهندسی مشاور / مدیر طرح، پیمانکار، شماره قرارداد، تاریخ قرارداد، مبلغ پیمان و تاریخ تحویل زمین را وارد نمایید. پنجره مربوط به اطلاعات قراردادی از طریق پنجره اصلی و دکمه اطلاعات قراردادی قابل دسترسی می باشد.

گام دوم: وارد کردن اطلاعات صورت وضعیت

در پنجره اصلی با کلیک بر روی ثبت صورت وضعیت جدید، پنجره مربوطه باز می شود. در این پنجره اطلاعات مربوط به صورت وضعیت شامل مبلغ ناخالص صورت وضعیت، تاریخ شروع و پایان دوره صورت وضعیت و نیز تاریخ پرداخت طبق پیمان درج می شود.

* به صورت پیش فرض صورت وضعیت شماره ۱ ثبت شده می باشد. برای وارد کردن اطلاعات مربوط به صورت وضعیت شماره ۱، کافی است در پنجره اصلی، تیگ گزینه “ویرایش اطلاعات صورت وضعیت” را انتخاب کنید و نسبت به وارد کردن اطلاعات در قسمت “اطلاعات صورت وضعیت” اقدام نمایید.

گام سوم: ثبت اطلاعات پرداخت(های) صورت وضعیت

در گام سوم و در پنجره اصلی، ابتدا شماره صورت وضعیت را از قسمت “اطلاعات صورت وضعیت” انتخاب نمایید. با انتخاب هر صورت وضعیت اطلاعات مروبط به صورت وضعیت نمایش داده می شود. (در این قسمت امکان ویرایش اطلاعات صورت وضعیت وجود دارد.) در قسمت اطلاعات پرداخت هر صورت وضعیت شما می توانید، اطلاعات پرداخت شامل مبلغ و تاریخ هر پرداخت را وارد نمایید.

در صورتی که پرداخت صورت وضعیت در یک مرحله به صورت کامل انجام شود، شما باید مبلغ خالص صورت وضعیت را وارد نمایید. بر اساس بخشنامه در این حالت مبلغ صورت وضعیت در ضریب ۰٫۶۹۷ ضرب می گردد. در صورتی که پرداخت صورت وضعیت در بیش از یک مرحله صورت پذیرد، شما باید تک تک مراحل را به ترتیب در محل های مشخص شده وارد نمایید. (تنها امکان ثبت اطلاعات پرداخت تا ۵ مورد امکان پذیر می باشد.)

گام چهارم: تولید گزارش با فرمت PDF

 

موقعیت آگهی

تهران, استان تهران

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 7
تعداد بازدید: 153
تاریخ انقضاء: 1398-04-09 03:47:00