آزمون های استخدامی

استخدام سازمان تامین اجتماعی در استان‌های لرستان و آذربایجان‌شرقی

سازمان تامین اجتماعی برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در مدیریت‌های درمان تامین اجتماعی استان‌های لرستان و آذربایجان شرقی در تیرماه سالجاری به صورت پیمانی استخدام می‌کند.

به گزارش شناسنامه، همزمان با فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی و در راستای ارتقاء شیفت مراکز درمانی تامین اجتماعی پلدختر و نورآباد از توابع مدیریت درمان استان لرستان، بمنظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم شریف مناطق سیل زده و همچنین پلی کلینیک تامین اجتماعی میانه از واحدهای تابعه مدیریت درمان آذربایجان شرقی، سازمان تامین اجتماعی نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.

داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقبا از طریق سایت و روزنامه های محلی استان‌های یاد شده منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام از روز یکشنبه مورخ 98/3/19 تا پنجشنبه مورخ 98/3/23 اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی های مندرج در آگهی ارائه کنند.

آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ 98/4/7 به صورت همزمان در مرکز استان های مذکور برگزار خواهد شد.

(شایان ذکر است هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است )

دانلود دفترچه راهنما و فرم‌های مربوط

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی محلی 98

فرم تقاضانامه آزمون محلی 98 

عناوین شغلی 

مدارک تحصیلی مورد نیاز

جزوه آشنایی اجمالی با سازمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام