آزمون های استخدامی

فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد سال 97

فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1397

دانشگاه آزاد اسلامی در راستاي توسعه و تعمیق فعاليت هاي علمي و براساس طرح آمايش آموزشي، پس از ارزیابی وضع موجود و نیاز سنجی اقدام به اعلام فراخوان جذب هیات علمی در رشته های علوم پزشکی و غیرپزشکی نموده است. متقاضیان لازم است از تاریخ 1397/6/31 لغایت 1397/7/30 وارد سامانه جذب اعضای هیات علمی موجود در سامانه جامع دانشگاه به آدرس sajed.iau.ir وارد شوند و پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در صورت دارا بود شرایط، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند. داوطلبانی که کلیه مراحل جذب را طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نمایند متناسب با اولویت های اعلام شده به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی در خواهند آمد. بدیهی است ثبت نام در سامانه جذب حقی را براي استخدام متقاضیان ایجاد نمی کند و به کارگیری آنها پس از طی نمودن کامل فرایند ذکر شده امکان‌پذیر می‌باشد.

شرایط و ضوابط جذب اعضای هیات علمی:

۱- شرایط عمومی استخدام اعضای هیأت علمی مطابق مصوبه ۶۰۸ مورخ ۱۳۸۶/۴/۱۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.

۲- برای متقاضیان زیرگروه غیرپزشکی شرط سنی برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۰ سال می‌باشد.

۳- برای متقاضیان زیرگروه پزشکی شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دانشجویان دوره دکتری تخصصی حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال می‌باشد.

۴- رشته تحصیلی متقاضی در دو مقطع آخر تحصیل همخوانی داشته باشد.

۵- حداقل معدل برای مقاطع کارشناسی۱۴، کارشناسی ارشد و دکتری حرفهای ۱۶ و دکتری تخصصی ۱۷ (با اعمال ضریب تطبیق معدل) می‌باشد.

۶- متقاضیان باید از یکی از دانشگاه‌های معتبر خارجی (۵۰۰ دانشگاه برتر براساس رتبه‌بندی QS) یا معتبر داخلی حضوری دانش‌آموخته باشند و بروندادهای علمی آنها در مجلات علمی معتبر به چاپ رسیده باشد.

۷- رشته تخصصی و شرایط متقاضی با اعلام نیاز درج شده در سامانه جذب دانشگاه همخوانی داشته باشد.

۸- متقاضی دارای حداقل مدرک مورد نیاز در رشته مربوطه (درج شده در جدول اعلام نیاز‌ها) باشد.

۹- اعلام نیازهای درج شده در سامانه جذب، استانی بوده و هیات مرکزی جذب یا هیات اجرایی جذب محل خدمت متقاضی را مشخص می‌نمایند.

۱۰- اولویت جذب با متقاضیان بومی همان استان می‌باشد.

۱۱- ثبت نام در سامانه جذب، حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب ایشان پس از تائید صلاحیت‌ها و طی شدن فرایند امکانپذیر می‌باشد.

۱۲- متقاضیان مشمول بند پ ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران) ملزم به بارگذاری مستندات مربوطه در سامانه جذب می‌باشند.

۱۳- اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی (اعم از قراردادی، پیمانی یکساله، پیمانی، رسمی آزمایشی، رسمی قطعی و …) مجاز به شرکت در فراخوان جذب دانشگاه نمی‌باشند.

۱۴- متقاضی نمی‌بایست هیچ‌گونه تعهدی به دیگر سازمان‌ها، ارگا‌ن‌ها و … داشته باشد.

۱۵- بازنشسته‌های دیگر سازمان‌ها، ارگا‌ن‌ها و … مجاز به شرکت در فراخوان نمی‌باشند.

۱۶- مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده به عهده متقاضی بوده و در هر مرحله‌ای که هرگونه مغایرت مشاهده گردد، درخواست وی منتفی می‌گردد.

 

مشاهده لیست اعلام نیاز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

 

لینک ثبت‌نام فراخوان

شناسنامه قانون | sabtnam

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام