آزمون های استخدامی

استخدام در قوه قضاییه سال 1393

قوه قضائیه به استناد «آیین نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضاء و استخدام قضات» مصوب 26 اردیبهشت 1392 رییس قوه قضائیه، و با عنایت به اصل انتخاب اصلح و لزوم شایسته سالاری در تصدی منصب خطیر قضاء، آزمون استخدامی برگزار می کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی قوه قضاییه، در اطلاعیه قوه قضاییه درباره آزمون استخدامی آمده است، از اشخاص واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی ومصاحبه علمی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام به عمل می­ آید.

تمامی داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی می توانند از تاریخ یکم تا دهم مهرماه سال جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

ثبت نام به صورت الکترونیکی است و داوطلبان لازم است از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می باشد و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند.

آزمون به صورت دو مرحله ­ای (تستی و تشریحی) است و تاریخ برگزاری آزمون تستی مورخ 23 آبان 93 و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی مورخ 26 دی 93 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام