آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

آزمون استخدامی شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌های کشور

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامي شركت مادر تخصصي فرودگاه هاي كشور در سال 1393مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 16/3/93 منحصراً در شهر تهران برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح روز جمعه آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

لينك مربوط به كارت ورود به جلسه و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 13/3/93 بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان به نشاني www.sanjesh.org  قرار مي‌گيرد و متقاضيان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملي، سال تولد و …) و اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري و …) خود نسبت به مشاهده و تهيه پرينت كارت ورود به جلسه آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شركت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت شركت درآزمون با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:00 الي 12:00 صبح و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روزهاي چهارشنبه مورخ 14/3/93 و پنجشنبه مورخ 15/3/93 با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و2 قطعه عكس به نماينده مسوول رفع نقص مستقر در باجه رفع نقص به آدرس: تهران، ضلع شمال غربي ميدان فردوسي، كوچه شاهرود، دانشكده آمار و انفورماتيك سازمان سنجش مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي كارت خود اقدام نمايند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام