آزمون های استخدامی

اطلاعيه زمان ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد

آگهی ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط با زمان ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر (موضوع تکلیف بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه)

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۶ به اطلاع می‌رساند ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۴ شروع و در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ خاتمه می‌یابد. لذا متقاضیان ضرورت دارد با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌ نام که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به توضیح است اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون و سایر اطلاعات تکمیلی در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام (که همزمان با شروع ثبت‌ نام در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس است) درج خواهد شد

شروع ثبت‌نام آزمون: ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰

پیش از این نیز، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر جذب ۱۶ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد اعلام کرد: جذب این عزیزان مطابق قانون باید تا پایان برنامه ششم توسعه انجام می‌شد که با درخواست از دکتر روحانی و دستور ایشان مقرر شد این کار تا پایان کار دولت دوازدهم انجام شود. بر این اساس دفترچه‌های آزمون استخدامی روز پنجشنبه هفته جاری منتشر و در دسترس فرزندان معزز شهدا و جانبازان قرار می‌گیرد. این آزمون به دلیل گسترش بیماری کرونا پس از ماه مبارک رمضان بین فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط:

اطلاعیه مربوط به آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام