آزمون های استخدامی

اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خصوص شرایط احراز شغل آموزگار ابتدایی

اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش «ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی» سال ۱۴۰۱

شناسنامه قانون- پيرو اطلاعيه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ و همچنين انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی» در سال ۱۴۰۱ و اطلاعیه های اصلاحی مورخ ۱۶ و ۱۴۰۱/۱۲/۲۰، اصلاحات جدید اعلام شده از سوي وزارت آموزش و پرورش را به شرح ذیل:

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می‌رساند. بر این اساس زمان ثبت نام در این آزمون مجدداً تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ تمدید گردید و متقاضیان می توانند تا تاریخ اعلام شده به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

باتوجه به اصلاحات اعلام شده امکان ويرايش اطلاعات براي متقاضيان ايجاد شده است. لذا آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا پايان مهلت ثبت نام (۱۴۰۱/۱۲/۲۲)، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

– اصلاحیه مربوط به بخش سوم بند (د) شرایط احراز شغل آموزگار ابتدایی (ابتدايي) و آموزگار ابتدايي (استثنايي) مندرج در صفحه ( ۵ ) دفترچه راهنمای ثبت‌نام:

تذکر: تجربه انجام فعاليت های آموزشي و تربيتي به شرح زير مي تواند جایگزین رشته هاي تحصيلي مندرج در شرایط احراز شغل آموزگار ابتدايي (ابتدايي) و آموزگار ابتدايي (استثنايي) شود. داوطلبان متقاضی در صورت داشتن سوابق فعاليت‌های آموزشي و تربيتي و به شرط داشتن مدرک دانشگاهی لیسانس و بالاتر (مدارک همتراز) و با رعایت شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

• دارا بودن حداقل دو (۲) سال سابقه فعاليت آموزشي و تربيتي یا حداقل ده (۱۰) ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تایید وزارت آموزش و پرورش که در یک یا چند قالب مصادیق زیر کسب شده باشد.

۱) سابقه حق التدریس و خرید خدمات آموزشی و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش
۲) فعالیت در مدارس غیردولتی و غیر انتفاعی دارای مجوز از آموزش و پرورش
۳) فعالیت در موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع قانونی ذیربط
۴) فعالیت در مهد کودک ها و پیش دبستانی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
۵) فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اصلاحات سری نخست دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
ایتا
eitaa.com/Shenasname
بله
https://ble.ir/Shenasname
سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام