آزمون های استخدامی

تمدید مجدد ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش+ اصلاحات سری دوم دفترچه

تمدید مجدد ثبت نام ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش+ اصلاحات سری دوم دفترچه

اطلاعیه تمدید مجدد ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ” ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی” سال ۱۴۰۱ و اصلاحات سری دوم دفترچه

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۰/۱۲/۱۴۰۱ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش “ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی “در سال ۱۴۰۱ و اطلاعیه اصلاحی مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۱ ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح ذیل، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می‌رساند زمان ثبت نام در این آزمون تا روز یکشنبه مورخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۱ تمدید گردید و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ اعلام شده به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

باتوجه به اصلاحیه اعلام شده امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

الف- اصلاحیه مربوط به محل خدمت شغل محل (کد ۱۰۹۲۰) دفترچه راهنمای ثبت‌نام:

ـ محل خدمت کدشغل محل (۱۰۹۲۰) مربوط به شغل آموزگاری ابتدایی (ابتدایی) یزد-تفت (نیر) عبارت “نیر” حذف و به یزد ـ تفت اصلاح می شود بنابراین شغل محل مذکور متعلق به کل شهرستان تفت می باشد.

ب- اصلاحات مربوط به مندرجات بخش ششم دفترچه راهنمای ثبت‌نام:

ـ در بخش ششم بند «ج» دفترچه عبارت ذیل به عنوان تذکر ۴ به دفترچه اضافه می شود و عبارت تذکر ۴ به عنوان تذکر ۵ به شرح مقرر اصلاح می گردد.

تذکر ۴- در ارزیابی تکمیلی، کسب حداقل (۹۵) امتیاز از شایستگی‌های عمومی، حداقل (۷۰) امتیاز از شایستگی اختصاصی و (۴۰) امتیاز از شایستگی تخصصی مقرر در جدول شماره (۲) الزامی است.

تذکر ۵- با توجه به تبصـره ۳ ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ایثارگران مشمول سهمیه های ۲۵ و ۵ درصـد متقاضی استخدام در ادارات آموزش و پرورش، بایستی حداقل هشتاد درصد (۸۰ در صد) حداقل امتیازات مندرج در تذکر ۲ و ۴ را کسب نمایند.

ج- اصلاحات مربوط به اصلاح ظرفیت و شغل محل های جدید دفترچه راهنمای ثبت‌نام:

لینک مشاهده جداول اصلاحی و شغل محل های جدید

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اصلاحات سری نخست دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
ایتا
eitaa.com/Shenasname
بله
https://ble.ir/Shenasname
سروش
splus.ir/Shenasname

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام