آزمون های استخدامی

شروع ثبت نام آزمون متقاضیان تشکیل دفاتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل کارگری

شروع ثبت نام آزمون متقاضیان تشکیل دفاتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل کارگری

معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و دراجرای تبصره۳ ماده (۴۹) قانون کار و آئین نامه نحوه تشکیل و فعالیت دفاتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل کارگری مصوب ۱۳۸۹/۵/۱۷ شورای عالی کار، نسبت به برگزاری آزمون متقاضیان دفاترمشاوره فنی طبقه بندی مشاغل اقدام نماید.

اطلاعیه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضیان تشکیل دفاتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل کارگری

الف- شرایط داوطلبان

۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و تدین به یکی از ادیان رسمی کشور

۲- نداشتن سابقه کیفری موثر

۳- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴- عدم وابستگی به احزاب و گروه های غیرقانونی

۵- داشتن حسن شهرت

۶- عدم اعتیاد به مواد مخدر

۷- برخورداری از سلامت روانی و جسمانی به ترتیبی که مانع از کار طراحی طبقه بندی مشاغل نشود

۸- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم

۹- حداقل سن ۳۰ سال تمام (ملاک محاسبه اولین روز ثبت نام در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۸)

۱۰- مدارک تحصیلی و سوابق تجربی:

· مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا بالاتر با ۴ سال سابقه تجربی موثر درزمینه طبقه بندی مشاغل کارگری

· مدرک تحصیلی لیسانس با ۶ سال سابقه تجربی موثر درزمینه طبقه بندی مشاغل کارگری

· مدرک تحصیلی فوق دیپلم با ۸ سال سابقه تجربی موثر درزمینه طبقه بندی مشاغل کارگری

· مدرک تحصیلی دیپلم با ۱۰ سال سابقه تجربی موثر درزمینه طبقه بندی مشاغل کارگری

ب- مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون

۱. تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی از طریق ورود به وب گاه و تارنمای موسسه کار و تامین اجتماعی به آدرس: www.lssi.ir و بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه

لینک ثبت‌نام آزمون

۲. پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ سه میلیون و پانصد هزار (۳/۵۰۰/۰۰۰) ریال

ج- مواد آزمون

۱- قوانین و مقررات مربوط به کار و تامین اجتماعی

۲- آمار مقدماتی

۳- اصول طبقه بندی مشاغل و استانداردهای مربوط

۴- نظام ارزیابی مشاغل مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستورالعمل های تبعی

تذکر: بدیهی است که در خصوص عناوین فوق الذکر ،کتب یا منبع آموزشی مشخصی معرفی نمی شود و متقاضیان می بایست با نظام های ارزیابی مشاغل ، مفاهیم مربوطه و قوانین و مقررات موجود و همچنین با کلیات قوانین کار و تامین اجتماعی و مبانی آمار آشنایی کافی داشته باشند.

د- زمان ثبت‌نام

زمان ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ لغایت ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ و به مدت ده روز می باشد، کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون از طریق وب گاه موسسه کار و تامین اجتماعی به آدرس www.lssi.ir به سامانه ثبت نام و پرتال طراحی شده جهاد دانشگاهی تحت عنوان ” آزمون متقاضیان تشکیل دفاتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل” متصل می شوند و مراحل ثبت نام را پس از پرداخت هزینه ی آزمون و دریافت توکن ثبت نام ، طی می نمایند.

هـ- پرداخت وجه و شرایط ثبت نام

هزینه ثبت نام آزمون معادل سه میلیون و پانصد هزار ریال (۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال) می باشد و وجه پرداختی به هیچ وجه قابلیت استرداد ندارد.متقاضیان بایستی در خصوص شرایط ثبت نام موارد زیر را با دقت ملاحظه نمایند:

۱- به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و مجددا تاکید می گردد که وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

۲- متقاضیان می بایست در مهلت مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام نموده و به این دسته از متقاضیان توصیه می گردد که به منظور پرهیز از مشکلات احتمالی در ثبت نام ، از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

۳- از آنجا که پس از برگزاری آزمون ، ملاک دعوت از داوطلبان واجد شرایط برای سایر مراحل پذیرش بر اساس تصاویر مدارک ارسالی و یا خوداظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام خواهد بود، لذا ادعای نادرست و ارسال مدارک نامعتبر منجر به حذف درخواست پذیرش می گردد. بدیهی است پس از قبولی این دسته از داوطلبان در آزمون کتبی و در صورت عدم ارائه مدارک و مستندات لازم (مطابق با شرایط آگهی) هیچگونه حقی برای ایشان ایجاد نخواهد گردید.

یادآوری مهم: متقاضیان به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی در بارگذاری و ارسال فایل اسکن شده عکس در زمان ثبت نام دقت نمایند که اندازه عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) باید از حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل برخوردارباشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی رخ داده است که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام شده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و امکان شرکت در جلسه ی آزمون را نخواهد داشت.

و- تاریخ برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

. آزمون بصورت قلم کاغذی در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ منحصرا در شهر تهران برگزار می‌گردد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در هنگام صدور و دریافت کارت به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

لینک ثبت‌نام آزمون

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام