آزمون های استخدامی

فراخوان استخدام سراسری شرکت بیمه البرز در سال ۱۴۰۲

دومین فراخوان استخدام سراسری شرکت بیمه البرز (سهامی عام)

با استعانت از خداوند متعال، شرکت بیمه البرز (سهامی عام) به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه‌ کشور در راستای ارائه خدمات بهينه به ذی‌نفعان و تامین منابع انساني مورد نیاز خود در سال ۱۴۰۲ برای عنوان شغلی کارشناس در ستاد مرکزی و شعب سراسر کشور، مطابق با ضوابط و آئين‌نامه استخدامي شرکت از بين متقاضيان واجد شرايط به تعداد محدود در مقاطع تحصيلي لیسانس و فوق‌لیسانس، بومي و ساکن يکي از محل خدمت‌های مورد نظر، دعوت به همکاري مي‌نمايد.

متقاضیان گرامی می‌توانند از تاریخ ۱۷/۱۰/۱۴۰۱ لغایت پایان روز ۳۰/۱۰/۱۴۰۱ برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی با مراجعه به سامانه استخدامی بیمه البرز به آدرس https://new.alborzins.com/home/recruit و پس از دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای استخدامی، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات فردی خود اقدام نمایند.

دانلود فایل دفترچه راهنمای استخدامی

دانلود اصلاحیه ۱ دفترچه راهنما

از متقاضیان واجدشرایط براساس اولویت‌های مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه‌‌های عمومی و تخصصی- شغلی از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی دعوت بعمل خواهد آمد.

جدول رشته‌های مورد نیاز

فراخوان استخدام سراسری شرکت بیمه البرز در سال ۱۴۰۲
فراخوان استخدام سراسری شرکت بیمه البرز در سال ۱۴۰۲

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

1 دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب خدمت شما بزرگواران من مهندس هسته ای هستم گرایش پرتو میتونم تو بخش‌های ام آر آی وازمایشگاه و تزریق وعکس هسته ای وحفاظت پرتوها کمک کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام