آزمون های استخدامی

شرط حداکثر سن آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ حذف شد

شرط حداکثر سن آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حذف شد

شناسنامه قانون- سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از حذف شرط حداکثر سن برای داوطلبان آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ خبر داد. همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند فراهم شده است.

گفتنی‌ست در اطلاعیه این آزمون که پیش‌تر انتشار یافته بود، شرط سنی داوطلبان حداقل ۲۴ و حداکثر ۵۰ سال اعلام شده بود.

ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی تا پایان روز یکشنبه ۶ آذر ادامه دارد و آزمون روز ۲۴ آذر برگزار خواهد شد.

برای ورود به سامانه ثبت‌نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی کلیک کنید

برای دانلود دفنرچه راهنمای آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی کلیک کنید

اصلاحیه راهنمای ثبت‌نام در آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ با شرط حداکثر سن آزمون دفاتر

 پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی  سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰و با توجه به اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه شرط حداکثر سن از قسمت شرایط سنی مندرج در صفحه (۲) اطلاعیه راهنمای مذکور، حذف می‌گردد. متقاضیان، ضرورت دارد تا پایان مهلت ثبت نام و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحیه اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاَ نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

2 دیدگاه

  1. کاش وفق قانون جدید کسب وکار ؛صرفا قبولی در آزمون مجوز راه اندازی دفتر خدمات قضایی باشد یعنی نباید ظرفیت ومحدودید باشد درحالیکه متاسفانه محدودیت واعلام ظرفیت در دفترچه با قانون مذکر منافات دارد
    امیدواریم اصلاح شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام