آزمون های استخدامی

فراخوان جذب در مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۱

فراخوان همکاری حق التدریس در مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۱

با استعانت از درگاه خداوند متعال، به منظور تامین مدرسان آموزشی مراکز آموزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور از بین افراد متخصص، مجرب، بومی و واجد شرایط ساکن هر استان، در رشته های مورد نیاز براساس شرایط مندرج در متن این فراخوان دعوت به ثبت نام می‌نماید.

علاقمندان واجد شرایط، برای کسب اطلاع از عناوین رشته های تحصیلی مورد نیاز و سایر شرایط شرکت در این فراخوان می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ به سامانه جـامع جـذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir مراجعه و پس از مطالعه دقیق متن فراخوان نسبت به انجام مراحل ثبت نام، اقدام نمایند.

ملاک ثبت نام متقاضیان در فراخوان، تکمیل اطلاعات و بارگذاری مستندات در سامانه، پرداخت وجه ثبت نام و اخذ کد رهگیری از سامانه جامع جذب مدرسان می باشد. بدیهی است ثبت نام در سامانه هیچگونه حقی را برای بکارگیری متقاضیان به صورت حق التدریس ایجاد نمی کند بلکه پس از طی شدن فرآیند بررسی و تأیید نهایی صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان، کد مدرسی به عنوان مجوز تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی توسط مرکز امور مدرسان دانشگاه صادر می گردد. پس از دریافت کد مدرسی، تدریس مدرس مستلزم پذیرش مراکز آموزش علمی کاربردی است و دانشگاه هیچگونه تعهدی در این خصوص ندارد.

فراخوان همکاری حق التدریس در مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۱

شرایط پذیرش

۱- شرایط عمومی:

الف- اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

ب- تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی

ج – تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

د – داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

هـ- نداشتن سابقه کیفری و عدم محرومیت از تمام یا بعضی از حقوق اجتماعی که مستلزم محرومیت از تدریس باشد.

و – عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ز عدم اشتهار به فسق و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی.

ح – دارابودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا برخورداری از معافیت قانونی

ط – تقوای دینی و التزام عملی به احکام اسلام (انجام واجبات و پرهیز از محرمات).

ی- عدم وابستگی به احزاب وابسته به رژیم گذشته، فراماسونری و عضویت در ساواک، عدم هواداری و عضویت در گروهک های معاند و الحادی، عدم عضویت در احزاب و سازمانها و فرقه های وابسته به بیگانه و نداشتن سابقه تبلیغ موثر به نفع دولتهای بیگانه یا مکاتب ضد اسلامی

تبصره ۱: اقلیت های دینی رسمی مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از بند (ج) مستثنی بوده ولی باید عملاً متدین به ادیان خود باشند و در جامعه اسلامی در مقام تجاهر به فسق بر نیایند.

۲- شرایط اختصاصی:

الف – دارا بودن مدرک معتبر دکتری یا کارشناسی ارشد.

ب – دارا بودن شرایط سنی حداقل ۲۸ و حداکثر ۶۵ سال تا تاریخ فراخوان، (متولدین بعد از ۱۳۳۶/۰۹/۰۱ و قبل از ۱۳۷۳/۰۹/۰۱ مجاز به شرکت در این فراخوان می باشند.)

ج – جذب مدرس به صورت بومی می‌باشد و متقاضی صرفاً مجاز به شرکت در استان محل سکونت یا محل کار خود با ارائه مستندات لازم خواهد بود.

تبصره ۲: درصورت عدم ثبت معدل در آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده، ریزنمرات معتبر (ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل) آن مقطع الزامی می باشد.

تبصره ۳: دارندگان مدارک مجازی و الکترونیکی، مدرک کمتر از کارشناسی ارشد یا مدارک معادل مجاز به ثبت نام فراخوان نبوده و پرونده این قبیل افراد با ارائه درخواست و درصورت حائز شرایط بودن بصورت خبره / تجربی در مرکز امور مدرسان مورد بررسی قرار می گیرد.

نحوه ثبت نام

الف – زمان ثبت نام:

۱- متقاضیان واجد شرایط عمومی و اختصاصی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ با مراجعه به سامانه جامع جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی و اطلاع از عناوین دروس مورد نیاز مراکز آموزشی استان محل سکونت یا محل کار، به آدرس https://jam.uast.ac.ir می توانند نسبت به ثبت تقاضای تدریس، اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.

۲- هزینه ثبت نام و بررسی پرونده متقاضیان مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد. متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق شرایط فراخوان و اطمینان از احراز شرایط قید شده، نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

ب ـ مراحل ثبت نام

۱- متقاضیان قبل از ثبت نام لازم است نسبت به مطالعه دقیق شرایط فراخوان در سامانه و آماده نمودن فایلهای الکترونیکی مستندات لازم مطابق فرم پیوست اقدام کنند.

۲- متقاضیان تدریس پیش از انتخاب گروه درس آموزشی خود، از بین گروه درسهای مندرج در فراخوان، می‌بایست نسبت به مطالعه سرفصل دروس برنامه های درسی مصوب علمی کاربردی موجود در پرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس https://www.uast.ac.ir منوی آموزش – سرفصل برنامه های مصوب) اقدام نموده و از تطبیق شرایط مجاز برای مدرس آن درس با مدارک تحصیلی خود، اطمینان حاصل نمایند.

۳- ثبت درخواست در سامانه ثبت نام به آدرس https://jam.uast.ac.ir در یکی از گروه درس های اعلام شده.

۴ – واریز هزینه ثبت نام و دریافت کد رهگیری

۵- درصورت دعوت به مصاحبه، شرکت در مصاحبه علمی کارگروه های تخصصی در زمان مقرر اعلام شده از سوی دانشگاه، الزامی است. بدیهی است عدم شرکت متقاضی در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و پرونده وی از دستور کار خارج خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این خصوص مورد پذیرش نخواهد بود.

نکات قابل توجه:

۱– هرگونه اطلاع رسانی به متقاضیان، از طریق سامانه انجام می شود.

۲ – ارائه اصل مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه به صورت فیزیکی و در قالب کلیربوک (مطابق فرم پیوست) در روز مصاحبه الزامی است.

۳- هرگونه مغایرت اطلاعات وارد شده با مستندات ارائه شده، می تواند منجر به لغو درخواست متقاضی در هر مرحله از بررسی شود.

۴- مدارک ناقص به هیچ عنوان قابل بررسی نمی باشد.

۵- پذیرفته شدگان جهت امکان تدریس در مراکز آموزش علمی کاربردی ملزم به شرکت در دوره تربیت مدرس «آشنایی با نظام علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی» می باشند.

معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

4 دیدگاه

  1. نفری ۲۰۰ هزار تومان بدیم، مصاحبه بشیم اگر قبول شدیم تازه میگن الزامی ندارند از ما جهت تدریس استفاده کنند!
    خب یکباره بگید کیسه برای پول ملت دوختید…

    1. مدارک دانشگاه های الکترونیکی و مجازی دارای تاییدیه از وزارت علوم و تحقیقات کشور ایران می باشد، چگونه مورد تأیید دانشگاه شما نیست؟ با توجه به اینکه فعالیت دانشگاه های علمی و کاربردی خود شما منوط به تایید این وزارت خانه بوده؟
      آیا دانشگاه شما از قانون بالاتر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام