آزمون های استخدامی

آگهی آزمون استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۱

آگهی آزمون استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۱

شناسنامه قانون- آگهی آزمون استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۱ منتشر شد و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف امکان ثبت‌نام در این آزمون را دارند.

آگهی آزمون استخدام بانک مرکزی ۱۴۰۱

اطلاعیه درباره تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه راهنماي ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک مرکزي جمهوري اسلامی ایران سال ۱۴۰۱

پیرو انتشار دفترچه راهنماي ثبتنام آزمون استخدامی بانک مرکزي جمهوري اسلامی ایران سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ و با توجه به اعلام بانک مرکزي مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنماي مذکور، ضمن اعلام اصلاحات به شرح ذیل به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می رساند زمان ثبت نام تا روز دوشنبه مورخ ۱۶/۰۸/۱۴۰۱ تمدید می گردد.

متقاضیان، ضرورت دارد تا پایان مهلت ثبت نام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنماي ثبتنام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و براي ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به اصلاحیه اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات براي متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

مشاهده اطلاعیه و اصلاحات دفترچه ثبت‌نام

هزینه ثبت‌نام در آزمون ۱۸۰ هزار تومان است.

تذکر: پیش از خرید کارت اعتباری آزمون، دفترچه راهنمای ثبت‌نام را با دقت مطالعه کنید و از دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت‌نام مطمئن شوید.

برای دریافت فایل دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک مرکزی کلیک کنید

برای ورود به سامانه ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک مرکزی کلیک کنید

صفحه شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام