آزمون های استخدامی

آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی در سال ۱۴۰۱

آغاز ثبت‌نام متقاضیان جذب هیات علمی در سال ۱۴۰۱

شناسنامه قانون- ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور از امروز دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و متقاضیان تا ۲ مرداد فرصت دارند که برای ثبت‌نام به سامانه جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

به گزارش شناسنامه قانون، ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه بیستم تیرماه شروع شده و تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه دوم مرداد ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند بعد از مشاهده اعلام نیاز دانشگاه ها از صفحه نخست سامانه، درصورت وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.

لازم به یادآوری است که قبل از مشاهده اعلام نیازها بایستی آخرین مدرک تحصیلی خود را در بخش رزومه  ثبت کنید تا سامانه بتواند اعلام نیازهای متناظر با سطح مدرک تحصیلی شما را نمایش دهد. همچنین یادآور میشود امکان عودت وجه ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد لذا قبل از پرداخت وجه حتما از وجود اعلام نیاز متناسب با رشته گرایش خود اطمینان حاصل کنید. توصیه می‌شود متقاضیان قبل از انتخاب نهایی شرایط عمومی و اختصاصی انتخاب های خود را مطالعه نمایند.

گفتنی‌ست دو مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر افزایش سن جذب برای عضویت در هیأت علمی تا ۴۵ سال و امتیاز تأهل و داشتن فرزند در جذب اعضای هیأت علمی نیز به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و در این فراخوان اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان شرکت در فراخوان جذب که خارج از کشور سکونت دارند و موفق به انجام و یا تکمیل فرآیند دریافت کارت ملی هوشمند نشده‌اند می‌توانند با ارسال تصویر گذرنامه و کارت ملی خود به آدرس [email protected] نسبت به دریافت لینک ثبت نام اقدام کنند، لازم به ذکر است که لینک ثبت نام حداکثر بعد از ۲۴ ساعت از زمان ارسال مدارک به آدرس پست الکترونیکی داوطلب ارسال خواهد شد.

گفتنی‌ست فراخوان جذب اعضای هیأت علمی قرار بود در اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شود اما به گفته جعفر جعفری معاون مرکز جذب وزارت علوم، به دلیل هماهنگی و مذاکره با سازمان اداری استخدامی و اخذ ردیف های استخدامی، به تعویق افتاد.

15 دیدگاه

  1. عرض سلام ادب و احترام
    اینجانب یک سوال و یک پیشنهاد دارم.
    سوال: کدام کشور چنین امتیازی را برای هیات علمی دانشگاه های خود منظور کرده است؟ به نظر می رسد کشورهای دیگر اتفاقا تمایل به جذب جوانان مجرد دارند تا در کشورهای آن ها تشکیل خانواده دهند و مهاجرت ژن های نخبه ایرانی بهتر و با سهولت بیشتر صورت بگیرد.

    پیشنهاد: امتیاز تاهل و فرزند آوری برای ارتقای هیات علمی دانشگاه ها منظور شود.
    یا علی علیه السلام مدد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام