آزمون های استخدامی

اطلاعیه ثبت‌نام آزمون سال ۱۴۰۰ کارشناسی رسمی دادگستری

اطلاعیه ثبت‌نام آزمون سال ۱۴۰۰ کارشناسی رسمی دادگستری

متقاضیان آزمون حرفه کارشناسی رسمی دادگستری توجه فرمایند

لینک و دفترچه ثبت‌نام آزمون سال ۱۴۰۰ کارشناسی رسمی دادگستری از ساعت ۱۴ روز ۱۸/۸/۱۴۰۰ تا ۲۵/۸/۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در دسترس قرار گرفته است.

دفترچه راهنمای آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰ (کانون کارشناسان)

جدول زمانی و نکات مهم

مهلت ثبت‌نام: زمان شروع ثبت نام از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۱۸/۸/۱۴۰۰ تا پایان روز سه‌شنبه ۲۵/۸/۱۴۰۰ است.

۱. ویرایش اطلاعات ثبت نام: برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سم راست صفحه (مانیتور) قرار دارد استفاده کنید.

۲. در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

۳. در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخوردید، تمامی پنجره‌های مرورگر را ببنیدید و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز کنید.

۴. ثبت نام شما زمانی تکمیل می شود که در مراحل ثبت نام، از سیستم، شماره پرونده شش رقمی و کد پیگیری ثب نام پانزده رقمی دریافت نمایید.

۵. اگر پرسشی دارید با تلفن شماره ۳۶۲۷۰۰۵۹-۰۲۶ تماس بگیرید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰؛ به جز روزهای رسمی تعطیل.

۶. داوطلبان سریال ثبت نام دوازده رقمی سیستم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۰ را به مبلغ ۳.۵۰۰.۰۰۰ ریال معادل (سیصد و پنجاه هزار تومان) از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

توصیه‌های مهم به داوطلبان گرامی

  • داوطلبان دفترچه راهنمایی ثبت‌نام را به طور کامل و دقیق مطالعه کنند.
  • داوطلبان حتماً شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول‌های رشته محل مورد تقاضا (صفحات ۱۸ تا ۱۵۳) را دارا باشند.
  • فقط کارشناسان رسمی دادگستری که پروانه معتبر کارشناسی رسمی دادگستری از کانون کارشناسان رسمی دارند مجاز به استفاده از بند انتقال و تغییر رشته هستند. استفاده از این بند توسط متقاضیان عادی که پروانه معتبر کارشناسی ندارند، تخلف محسوب می شود.
  • داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام، نام خانوادگی، مشخصات شناسنامه ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر، دقت و توجه کافی به عمل آورند. بدیهی است در صورت اعلام و ارسال هر گونه اطلاعات نادرست، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
  • در پایان ثبت نام اینترنتی، تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است در این مورد دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.
  • برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت نامی را به دقت بررسی نمایند.
  • داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات، آن را نزد خود نگهدارند.
  • داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهدارند.
  • توصیه می شود داوطلبان فرایند ثبت نام را شخصاً انجام دهند و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد دیگران افشا نکنند.

مطالب مرتبط:

5 دیدگاه

  1. باسلام

    ۲۲مهرماه امتحان کارشناسی رسمی قوه قضائیه برگزار شده است ولی هنوزنتایج آن اعلام نشده است.

    درصورتی که طهماسب مظاهری رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری امتحان جدیدی رااعلام کرده است ،درصورتی که هنورنتایج آزمون قبلی اعلام نشده است وداوطلبان نمی داننددرآزمون درآزمون قبلی قبول شده اندیاخیر،هزینه ثبت نام آزمون سیصدوپنجاه هزارتومان است وتامین این هزینه برای بسیاری ازماسخت است ،ازشماتقاضادارم دستوربفرمایید،ثبت نام کنونی متوقف شودتانتایج آزمون بیست ودوم مهر۱۴۰۰اعلام شودسپس برای آزمون جدیدثبت نام شود،تامابدانیم آیاقبول شده ایم یاخیر،واگرقبول شده باشیم فقط یک هزینه زیادی بایدپرداخت کنیم ودرشرایط فعلی مردم درشرایط سختی امرارمعاش می کنند

    چنین کارهایی که برخی افرادانجام می دهندزیبنده نیست وباعث بی اعتمادی و….می شود

    1. بله کاملا حق با شماست منم بالا گفتم ابتدا نتایج ازمون قبلی بیاد تا همه تکلیفشون مشخص بشه وقتی که امتحان این ازمون اخر سال هستش چه نیازی از الان پول واریز کنیم کاملاً مشخص کانون داره سو استفاده می‌کنه خواهشمندم رسیدگی فرمایید

  2. پیشنهاد میکنم دولت هنرستان‌های غیرانتفاعی تاسیس کندتاجلوی سواستفاده موسسین مدارس غیرانتفاعی گرفته شود،این مدارس شهریه های نجومی می گیرندولی حقوق رانصف ونیمه به معلم پرداخت می کنند بیمه ردنمی کنند،معلمان هنرستان‌های غیرانتفاعی مانندبرده هستندبه استثمارهاپایان دهیدونگذاریدعده ای سودجویان گونه باقشرفرهنگی برخوردکنند ،

    من با فوق لیسانس هرروز۱۶۰هزارتومان حقوق دارم ولي کارگران ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه اصفهان ماهی دوازده میلیون بیمه هم دارندکارانه وسرویس و….هم دارندولی ماحتی بیمه هم نداریم وصرفابرای درمان ماهی سه چهاروزبیمه ردمی کنیم دفترچه داشته باشیم .
    اگردلسوزی درکشورهست به داداین قشربرسد،چون زن وبچه داریم،من خودم سه فرزنددارم ک دانش آموزهستند،به خداقسم درتامین خوراک وپوشاک آنهادرمانده ام درصورتی که حتی جمعه هاهم دراسنپ کارمی کنم

  3. با سلام بهتر نبود این ازمون بعد از اعلام نتایج ازمون قبلی باشه خب شاید من نوعی ازمون قبلی قبول بشم اینجا هزینه ازمون از دستم می‌ره دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام