اخبار اداری و استخدامی

سری دوم اصلاحات دفترچه آزمون استخدام وزارت بهداشت | اعلام شغل‌محل‌های جدید

اطلاعيه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اعلام شغل محلهای جدید، علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور سال ۱۳۹۹ (سری دوم)

آزمون استخدامی وزارت بهداشت

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۶ و اطلاعیه اصلاحی مورخ ۹۹/۱۰/۲۱، ضمن اعلام شغل محلهای جدید (به شرح ذیل)، علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی کشور سال ۱۳۹۹، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز پنج‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۵ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، مندرجات اطلاعیه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ و همچنین این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

همچنین ببینید:

اطلاعیه اصلاحیه سری نخست دفترچه ثبت‌نام

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نمی‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام نمایند.

مواد امتحانی رشته کارشناسانتقال خون به عنوان رشته شغلی جدید مربوط به سازمان انتقال خون به شرح ذیل می‌باشد:

شناسنامه قانون | j2 sanjesh

دریافت فایل جدول حاوي شغل محلهايي جديد آزمون استخدامي وزارت بهداشت ضميمه اصلاحيه سري دوم در قالب PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام