اخبار اداری و استخدامی

سامانه پاکنا، مبنای ورود اطلاعات عملکرد بودجه در سامانه جامع بودجه

سامانه جامع بودجه براي ورود اطلاعات عملكرد بودجه و اصلاحيه بودجه سال ۱۳۹۹ در دسترس شركتهاي دولتي، بانكها و موسسات غيرانتفاعي وابسته به دولت است

به گزارش مركز اطلاع‌رساني،روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، سامانه جامع بودجه براي ورود اطلاعات عملكرد بودجه سال ۱۳۹۸ و اصلاحيه بودجه سال ۱۳۹۹ آماده بهره‌برداری ‌است و حداكثر زمان ورود اطلاعات عملكرد بودجه سال ۱۳۹۸ براي شركتها ۱۰ مهرماه است.

در اين اطلاعيه آمده است كه شركت‌ها ابتدا نسبت به تكميل اطلاعات مندرج در فرم عملكرد سال ۱۳۹۸ اقدام نماييد تا پس از طي مراحل تأييد و ارسال توسط كارشناس بودجه شركت و مدير مالي / ذيحساب فرم براي سازمان برنامه و بودجه ارسال شود.  

در هريك از مراحل، ابتدا فرم پيش‌بيني تعداد كاركنان را تكميل نماييد.

مبناي هزينه پرسنـلي، تعداد كاركنان تأييد شده در سامانه كارمند ايران (پاكنا) است. لذا ضروري است در اسرع وقت نسبت به ثبت و تأييد نهايي آن در سامانه موصوف اقدام نماييد.

همچنين امكان درج هزينه پرسنلي در مواردي كه تعداد پرسنل مربوط صفر است وجود ندارد و به منظور آگاهي از اشكالات احتمالي، در هر يك از تب‌هاي اطلاعات بودجه‌اي پس از ثبت اطلاعات مربوط، نسبت به اعتبارسنجي آن اقدام نماييد. 

فايل كامل صورت مالي سال ۱۳۹۸ كه به تأييد سازمان حسابرسي رسيده و گزارش هيئت مديره به مجمع عمومي را  در قسمت ثبت اطلاعات شركت‌هاي دولتي بارگذاري نماييد.

گفتني‌است براي ورود به اين سامانه و انجام كامل فرايند، فقط از مرورگر chrome استفاده فرماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام