اخبار اداری و استخدامی

مشهد دوشنبه تعطیل شد

بر‌اساس تصمیم‌گیری استانداری خراسان رضوی مشهد روز دوشنبه تعطیل است.

شناسنامه قانون | 804498

 

استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش گره‌های ترافیکی ناشی از فعالیت نهادها و ادارات اجرایی مستقر در مناطق مرکزی شهر مشهد، کلیه ادارات و دستگاه‌های دولتی شهر مشهد به غیر از بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدمات، امدادرسانی و اورژانس، در روز دوشنبه 6 آبان 98 تعطیل هستند.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی اظهار کرد: با هدف تسهیل خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی و جلوگیری از تشدید گره‌های ترافیکی در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)، فقط مشهد دوشنبه تعطیل است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن روز دوشنبه مابین روزهای تعطیل یکشنبه و سه‌شنبه به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، روز دوشنبه ۶ آبان‌ماه تعطیل است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) همزمان با ایام شهادت این امام همام هستند، خاطرنشان کرد: با عنایت به افزایش چشمگیر حضور گسترده زائران در مشهد مقدس نسبت به سال‌های گذشته و فراهم نمودن توفیق بیشتر در میزبانی از زائران، همچنین در جهت تسهیل در رفت و آمد زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و به منظور کاهش گره‌های ترافیکی ناشی از فعالیت نهادها و ادارات اجرایی مستقر در مناطق مرکزی شهر مشهد، کلیه ادارات و دستگاه‌های دولتی شهر مشهد به غیر از بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدمات، امدادرسانی و اورژانس، در روز دوشنبه 6 آبان 98 تعطیل هستند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: مدیران با رعایت مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری ترتیبی اتخاذ می‌کنند تا به نحو مطلوب جبران ساعت کاری روز مذکور در سایر روزهای کاری ماه صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام