آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

فراخوان انتخاب 14 مدیر ارشد، میانی و پایه در سازمان نقشه‌‌‌برداری کشور

چهارمین فراخوان سازمان نقشه‌‌‌برداری کشور برای انتخاب مدیران/ 14 مدیر ارشد، میانی و پایه انتخاب می‌شوند

شناسنامه قانون | 8bfc4e4d b337 43f8 a2a0 3b9776cce91e 20190112 124319

سازمان نقشه‌‌‌برداری کشور در مسیر تحقق شایسته‌سالاری و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، برای چهارمین بار در طول یکسال گذشته، اقدام به انتشار فراخوان دعوت به همکاری، برای انتخاب مدیران خود نموده‌است. در این فراخوان 14 مدیر پایه، میانی، ارشد و تعدادی کارشناس انتخاب خواهند شد.

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، این سازمان در سه فراخوان قبلی به ترتیب برای 6، 29 و 41 پست مدیریتی و کارشناسی اعلام نیاز کرده بود که در نتیجه آن 7 مدیر میانی و ارشد منصوب شده و انتصاب 8 مدیر دیگر و تعدادی از کارشناسان مراحل اداری را طی می‌کند.

سازمان نقشه‌برداری کشور در ادامه سیاست‌های خود مبنی بر ایجاد شفافیت در انتصابات، خارج شدن از دایره بسته مدیریتی، ایجاد فرصت برای زنان و جوانان توانمند و همچنین بهره‌گیری از توانمندی‌های افراد متخصص، باتجربه و مستعد دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور، به منظور انتخاب شایسته‌ترین نیروها برای پست‌های مدیریتی و کارشناسی، در چهارمین اقدام خود، از کلیه داوطلبان واجد شرایط برای قبول مسؤلیت در پست‌های مندرج در جدول پیوست دعوت به همکاری ‌نماید.

توضیحات لازم و راهنمای اقدام:

  • کلیه کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی (کار معین) سازمان نقشه‌برداری کشور و همچنین کارکنان رسمی قطعی، پیمانی و قراردادی کارمعین (صرفاً در چارچوب بخشنامه 533555 مورخ 1397/10/02 سازمان اداری و استخدامی کشور) سایر دستگاههای اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مجاز به شرکت در فراخوان می‌باشند.
  • در شرایط برابر کسب شایستگی‌های عمومی، اولویت انتخاب با نیروهای درون سازمانی، زنان و جوانان خواهد بود.
  • در صورت پذیرش در مصاحبه رفع هرگونه تعهد به سازمان مبدا و تطبیق مقررات مربوط به نقل و انتقال و ماموریت بر عهده شخص درخواست‌کننده پست می‌باشد (برای کارکنان سایر دستگاههای اجرایی).
  • در خصوص پذیرش مدارک تحصیلی، عنوان دقیق مدارک تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل در طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل دستگاههای اجرایی ملاک عمل خواهد بود.
  • برای تصدی پستهای مدیریتی، افراد پذیرفته شده ملزم به ارائه گواهینامه شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای می‌باشند. (موضوع تصویب‌نامه شماره 579095 مورخ 95/4/1 شورای‌عالی اداری و بخشنامه 1657363 مورخ 96/11/4 سازمان اداری و استخدامی کشور)
  • در خصوص پست‌های مدیریتی شرایط عمومی انتخاب و انتصاب مدیران ملاک عمل خواهد بود.
  • برای پست‌های مدیریتی میانی و ارشد، ضروری است داوطلبان برای ارائه برنامه پیشنهادی را در فرم مشخصات (بند شماره 12)تکمیل نمایند.
  • ارائه درخواست و دعوت به مصاحبه، هیچ‌گونه تعهدی را برای سازمان نقشه‌برداری کشور ایجاد نمی نماید.
  • امتیازدهی به درخواست‌های متقاضیان و همچنین نمرات ارزیابی و مصاحبه بر اساس فرم‌ها و فرآیندهای تعریف شده از سوی سازمان نقشه‌برداری کشور انجام می‌گیرد.
  • داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از شرح وظایف پست ها، محل استقرار، شرایط عمومی و اختصاصی، از لینکهای مربوط به هر پست استفاده نمایند.
  • کلیه افراد علاقمند به همکاری که شرایط مورد نظر برای تصدی پست های اعلام شده را دارا می‌باشند، می‌توانند حداکثر تا روز سه‌شنبه مورخ 98/07/30، با ارسال خلاصه سوابق و مشخصات خود در قالب فرم شماره 1 (پیوست) به نشانی پست الکترونیک [email protected] اقدام نمایند. مهلت مذکور تمدید نمی‌‍شود.
  • صرفاً اطلاعات ارائه شده در قالب فرم شماره 1(پیوست)، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به اطلاعات و سوابق ارائه شده در دیگر قالب‌ها و همچنین درخواست‌هایی که پس از تاریخ مذکور ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • هرگونه سفارش، توصیه و پیگیری از ناحیه سایر افراد برای هریک از داوطلبان، منجر به حذف شرکت‌کننده مورد نظر از فرایند بررسی خواهد شد.

تذکر 1: کلیه افرادی که در فراخوان سوم این سازمان شرکت نموده و درنتایج اعلامی، در  لیست افراد واجد شرایط می‌‌باشند، در این دوره مجدداً شرایط آنها بررسی خواهد شد و نیازی به ثبت نام مجدد و ارسال مدارک نمی‌‌باشد. این افراد صرفاً در صورت تمایل به انتخاب پست‌های جدید می‌بایست مجددا ثبت نام نمایند.

تذکر 2: با توجه به ماهیت وظایف برخی از پست های اعلام شده در فراخوان، پذیرش مدرک تحصیلی ارائه شده در هر مرحله از فرآیند فراخوان، با توجه به سوابق ارائه شده داوطلب و نظر کمیته انتصاب خواهد بود.

مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز پست‌ها

معاون فنی- پست شماره 74 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون فناوری توسعه، برنامه‌ریزی و هماهنگی امور دستگاه‌ها- پست شماره 404 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

مدیر کل نقشه برداری هوایی و فضایی- پست شماره 175 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی- پست شماره 461 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون دفتر فناوری اطلاعات- پست شماره 441 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون اداره کل امور اداری و توسعه منابع انسانی -پست شماره 1/530 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون اداره کل ژئودزی و نقشه برداری زمینی -پست شماره 1/79 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون حوزه ریاست،روابط عمومی و امور بین الملل – پست شماره 1/12 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون مدیر امورمالی و ذیحسابی- پست شماره 576 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

معاون اداره کل نقشه برداری هوایی و فضایی- پست شماره 176 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

رئیس اداره روابط عمومی و نظارت بر انتشارات – پست شماره 25 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

کارشناس سیستم – اداره کل نظارت و کنترل فنی-پست شماره 464 (برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

عامل ذیحساب – پست شماره 523 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

مسئول دفتر- اداره کل نظارت و کنترل فنی –پست شماره 463 ( برای مشاهده شرح وظایف و شرایط احراز این پست، این فایل PDF را ببینید).

 

پیوست:

       فرم شماره 1 ( فرم ارسال مشخصات ) در قالب Word  و  PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام