آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

در ارزیابی عملکرد سال 98، هيچ دستگاهی در سطح عالی نيست و دستگاه‌های برتر از ميان دستگاه‌های خوب انتخاب شده‌­اند

هفتمين جلسه نمايندگان سازمان اداري و استخدامي كشور در شوراهاي راهبري توسعه مديريت دستگاه‌هاي اجراي كشور با حضور رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور و معاونان و روساي امور اين سازمان با موضوع تشريح برگزاري هفتمين آزمون مشترك فراگير و ارائه گزارش نتايج سنجش فرهنگ سازماني و نتايج ارزيابي عملكرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌هاي اجرايي كشور در محل سازمان اداري و استخدامي كشور برگزار شد.

شناسنامه قانون | rafiezade

در اين جلسه، علاالدين رفيع‌زاده، معاون نوسازي اداري سازمان اداري و استخدامي كشور، با اشاره به گزارش ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در سال ۹۷، اظهار داشت: انتخاب یک دستگاه به‌‎عنوان دستگاه برتر از نظر ميزان عملكرد در شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي به معني بي‌عيب‌ونقص‌بودن آن دستگاه نيست.

وي ادامه داد: هيچ دستگاهي در سطح عالي نيست و دستگاه‌های برتر از ميان دستگاه‌هاي خوب انتخاب شده­‌اند و دستگاه‌هاي خوب از ۶ دستگاه در سال ۹۶، به ۱۱ دستگاه در سال ۹۷ رسيده‌اند.

رفيع‌زاده تأكيد كرد: ما در ارزيابي‌هايمان دستگاه‌هايي اجرايي را با يك‌ديگر مقايسه نكرده‌ايم؛ بلكه ارزيابي هر دستگاه براساس معيارهايي انجام شده است كه با خود دستگاه‌ها بر سر آن از قبل توافق شده بود و هيچ دستگاهي را با معيار دستگاه ديگر سنجش نكرده‌ايم. در ارزيابي ما دستگاه‌هاي اجرايي صرفاً رتبه‌بندي شده‌اند و نه قياس.

معاون نوسازي اداري سازمان اداري و استخدامي كشور از نمايندگان سازمان در شوراهاي راهبري توسعه مديريت دستگاه‌هاي اجرايي درخواست كرد مديران ارشد دستگاه‌هاي اجرايي را در جريان جزئيات وضعيت آنان در ارزيابي اخير قرار دهند و آنان را از نقاط قوت و ضعفشان آگاه كنند.

گفتني است، در اين جلسه محمود كريمي، سرپرست امور مديريت عملكرد و ارتقاي فرهنگ سازماني سازمان اداري و استخدامي كشور به ارائه گزارشي از نتايج ارزيابي عملكرد سال ۹۷ دستگاه‌هاي اجرايي و نتايج سنجش فرهنگ سازماني (سامانه سافا) دستگاه‌هاي اجرايي كشور پرداخت و اعضا به ارائه نظرات خود در اين خصوص پرداختند.

 

مطالب مرتبط:

– برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی در تاریخ 6 شهریورماه 1398/ معرفی برگزیدگان جشنواره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام