اخبار اداری و استخدامی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اعتبارات طرح رتبه‌بندی معلمان کم نمی‌شود؛ حتی در صورت کسری بودجه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید حتی در صورت کسری بودجه کل کشور، اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی طرح رتبه‌بندی معلمان به صورت ۱۰۰ درصدی پرداخت خواهد شد.

شناسنامه قانون | medu

محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملتدرباره مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر پرداخت ۱۰۰درصدی اعتبار لازم برای طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: در آن جلسه بحث شد که در صورت کسری بودجه کشور، اولویت پرداخت شامل موارد خاصی باشد که طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله آن بود و اعضا نیز موافقت کردند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر پرداختی‌ها در صورت تأمین بودجه کشور صورت خواهد گرفت، افزود: در واقع مقرر شد اگر دولت با کسری بودجه مواجه شود، از اعتبارات موضوعاتی همچون حقوق، عیدی و مزایای کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، مستمری‌بگیران و طرح رتبه‌بندی معلمان کسر نکند و پرداخت آنها ۱۰۰درصدی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این باره که رتبه‌بندی معلمان در بودجه سنواتی 98 دارای 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است، توضیح داد: امکان دارد دولت بگوید آنچه در بودجه آمده برای 50 درصد اجرای رتبه‌بندی معلمان است و مابقی آن سال آینده انجام می‌شود؛ بهرحال در این جلسه مقرر شد موضوع رتبه‌بندی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خانه ملت؛ پرداخت ۱۰۰درصدی حقوق، عیدی و مزایای کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، مستمری‌بگیران و طرح رتبه‌بندی معلمان در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوه و به‌ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور به‌تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام