اخبار اداری و استخدامی

پايان تيرماه ۹۸ فرآيند نهایی ارزيابی عملكرد سال 97 دستگاه‌های اجرایی كشور به اتمام می‌رسد

نشست مربوط به انجام هماهنگي فرايند ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرايي كشور سال ۱۳۹۷ با حضور معاونين و برخي از روساي امورهاي تخصصي سازمان اداري و استخدامي كشور، نمايندگان سازمان برنامه و بودجه كشور و همچنين مديران و نمايندگان دستگاه هاي اجرايي ارزيابي كننده شاخص هاي عمومي در محل سازمان اداري و استخدامي كشور برگزار شد.

http://shenasname.ir/images/M_images/arzyabiamalkard1.png

به گزارش روابط عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور در اين نشست كه به منظور ايجاد هماهنگي و همچنين وحدت رويه اجرايي در فرايند ارزيابي از سوي ارزيابي كنندگان شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي برگزار شد، دكتر علاءالدين رفيع زاده، معاون نوسازي اداري سازمان اداري و استخدامي كشور تصريح كرد كه نقاط ضعف و قوت عملكرد به دستگاههاي اجرايي بايد منعكس شود.

وي همچنين به ارائه راهكارهاي سازنده در گزارشات نهايي ارزيابان، براي بهبود عملكرد دستگاه هاي اجرايي كشور اشاره كرد و گفت: بايد به نحوي برنامه‌ريزي شود كه نتايج ارزيابي ها منطبق بر واقعيت و قابل دفاع باشد.

در ادامه گزارشي از روند عملكرد دستگاه هاي اجراي كشور  طي سال‌هاي ۱۳۹۴ لغايت ۱۳۹۶ از سوي آقاي كريمي، سرپرست امور مديريت عملكرد و ارتقاي فرهنگ سازماني ارائه شد.

در اين گزارش به نكات مهم و قابل تاملي براي رعايت از سوي ارزيابي كنندگان و برنامه زمان‌بندي فرآيند ارزيابي عملكرد سال ۱۳۹۷ اشاره شد.

بر اساس زمانبندي ارائه شده، لازم است ارزيابي شاخص هاي عمومي و اختصاصي دستگاههاي اجرايي كشور بايد به گونه‌اي انجام شود كه حداكثر تا پايان تيرماه ۹۸ فرآيند نهايي ارزيابي به اتمام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام