اخبار اداری و استخدامی

توضيحات اميرآبادی درباره مصوبه مديريت خدمات كشوری

عضو هيأت رئيسه مجلس گفت: در مصوبه امروز مجلس درباره دائمی شدن قانون خدمات كشوری اشتباهی برداشت شد و برخی فكر می‌كنند لايحه دولت دائمی شده است.

شناسنامه قانون | IMG15215447

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در خصوص یکی از مصوبات جلسه علنی امروز مجلس،‌ اظهار داشت: در مصوبه امروز مجلس درباره دائمی شدن قانون خدمات کشوری اشتباهی برداشت شد و برخی فکر می‌کنند لایحه دولت دائمی شده است.

وی افزود: در حقیقت آن قانون آزمایشی که در سال 86 تصویب شده بود و 11 سال در حالت آزمایشی اجرا می‌شد همان قانون با آن الحاقات و اصلاحاتی که در سالیان گذشته، مجلس اصلاح کرده بود دائمی شد.

امیرآبادی درادامه عنوان کرد: یعنی لایحه‌ای که دولت ارائه کرده بود تصویب نشد بلکه لایحه دولت قرار است بعد از عید بررسی و مواد آن در کمیسیون مشترک بحث شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنینعنوان کرد: امروز من شنیدم فرهنگیان نگران شدند و گفتند این به ضرر ما است اما بدانند اینگونه نیست، آنچه ما تصویب کردیم همان قانون فعلی خدمات کشوری است که البته اصلاحاتی نیاز دارد و به نفع گروه‌های کم درآمدی باید اصلاح شود.

وی عنوان کرد: آنچه که ما تصویب کردیم قانون مزبور به تصویب رسید و هیچ چیز از لایحه دولت تصویب نشد. در لایحه دولت به وبژه برای فرهنگیان ایرادات زیادی دارد و یحث تربیت معلم‌ها و فرهنگیانی که دوره دیدند در لایحه عنوان شده که در سنوات خدمتی آنها محسوب نشود در صورتیکه قطعا در بررسی لایحه حذف خواهد شد. لذا این لایحه باید اصلاح و بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام