آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

توزیع بسته حمایتی بین کارمندان دولت از فردا یکشنبه 11 آبان + جزئیات

در راستای دستورالعمل پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد جامعه بسته حمایتی کارمندان از فردا توزیع خواهد شد.

شناسنامه قانون | 746059 2012 6 16 10 26 42

در راستای بسته حمایتی دولت از فردا یکشنبه 11 آذر ماه این بسته بین کارمندان دولت توزیع خواهد شد. هیئت وزیران در 27 آبان ماه به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه را تصویب کرد. این بسته از یکشنبه 11 آذر ماه به حساب کارمندان دولت که حقوق کم‌تر از 3 میلیون تومان دارند واریز خواهد شد.

شروط توزیع سبد کالا و بسته حمایتی کارمندان به شرح زیر است:

1- حقوق زیر 3 میلیون تومان

2- داشتن یکی از اشکال قرارداد (رسمی، پیمانی و قراردادی با دولت)

3- سرپرست خانوار بودن

به گزارش تسنیم با این احتساب فقط کارمندانی که سرپرست خانوار باشند بسته حمایتی خواهند گرفت و سایر افراد باید از طریق سرپرست خانوار اقدام کنند. مبلغ این بسته حمایتی برای کارمندان مانند سایر اقشار به تعداد اعضای خانواده بین 100 تا 300 هزار تومان خواهد بود.

توضیحات مهم شناسنامه قانون:

از زمان دقیق واریز اطلاعی ندارد، اما برخلاف آنچه خبرگزاریها به نقل از تسنیم آورده اند:

– کارکنان شرکتی هم بسته حمایتی کارمندان برخوردارند.

– کمک جبرانی به کلیه کارمندان مشمول فارغ از سرپرست یا سرپرست نبودن تعلق می گیرد.

– علاوه بر اینکه بعد خانوار (تعداد اعضای خانواده) در خصوص کارمندان اهمیتی ندارد و برای کلیه کارمندان مبلغ ثابت 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است، مبلغ 100 تا 300 هزار تومان در مورد سایر اقشار صحیح نیست و طبق آخرین اصلاحیه این عدد به میزان 150 تا 350 هزار تومان است.

– منظور از حقوق نیز، جمع مبلغ مندرج در آخرین حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و همچنین مبلغ ماهیانه قرارداد منعقده برای کارکنان قراردادی و شرکتی است. این مبلغ باید کمتر از سی میلیون (30.000.000) ریال باشد.

مستندات مربوط:

– دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه

– دستورالعمل تعیین حقوق و فوق العاده های کارمندان مشمول بسته کمک جبرانی به کارکنان دولت (بخشنامه شماره 450427 مورخ 23/8/1397 سازمان برنامه و بودجه کشور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام