اخبار اداری و استخدامی

حسن لطفی: کمیسیون مشترک رسیدگی به قانون خدمات کشوری تشکیل شد

شناسنامه قانون | 201712104085910333

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، از تشکیل کمیسیون مشترک قانون خدمات کشوری که خود ریاست آن را برعهده دارد، خبر داد.

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اعلام این خبر که کمیسیون مشترک رسیدگی به قانون خدمات کشوری تشکیل شده است، گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری بعد از قانون اساسی مهم‌ترین قانون مادر کشور است که در سال 86 به تصویب رسیده و از سال 88 به صورت آزمایشی به اجرا در آمده بود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در سال‌های گذشته نمایندگان مجلس تذکرات متعددی را در مورد ضرورت دائمی شدن این قانون داده بودند، چرا که این قانون دارای استثنائات خاصی بود و تبعات بسیار بدی را در جامعه همچون حقوق‌های نجومی به همراه داشت.

وی یادآورشد: در این کمیسیون که به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است، یک نفر از هر کمیسیون تخصصی و 10 نفر از کمیسیون اجتماعی عضویت دارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: بر اساس رای‌گیری به عمل آمده، بنده به عنوان رئیس، احمد بیگدلی به عنوان سخنگو، سمیه محمودی نایب رئیس اول، رمضانعلی سبحانی‌فرد نایب رئیس دوم، خدیجه ربیعی دبیر اول و سلیمانی به عنوان دبیر دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

رئیس کمیسیون مشترک قانون خدمات کشوری در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این کمیسیون از هفته آینده به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند و امیدواریم که بتوانیم قانون متقن و شفافی را برای اداره کشور به تصویب برسانیم.

 مشاهده متن کامل لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری (ارسال لایحه به مجلس شورای اسلامی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام