آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

معاون حقوقی رییس جمهوری: کمیته بررسی وضعیت بازنشستگان تشکیل شد

معاون حقوقی رییس‌جمهوری گفت: کمیته‌ای تخصصی جهت بررسی ابهامات و پاسخ به سوالات درمورد اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در این معاونت تشکیل شد.

شناسنامه قانون | joneidi

«لعیا جنیدی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه روز گذشته شورای علمی معاونت حقوقی ریاست جمهوری بررسی قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و همچنین موضوع شهردار تهران و شهرداران بود.

وی یادآور شد: در این جلسه پس از طرح نظرات مخالفان و موافقان فهرستی از سوالات و ابهامات تهیه شد، یکی از این سوال‌ها این بود که اعمال قانون در مورد استاندارها و وضعیت بازخریدی‌ها چگونه خواهد بود.

معاون حقوقی رییس‌جمهوری تصریح کرد: با توجه به فهرستی از سوالاتی که در این خصوص وجود دارد و از طرف دیگر چون در قانون ابلاغی مختصر ابهاماتی نیز وجود داشت به همین دلیل این کمیته برای بررسی موضوعات تشکیل شد.

وی افزود: در این کمیته وضعیت افرادی که بازنشسته بوده و به کار بازگشته‌اند و مسایل و موضوعات مشابه مورد بررسی قرار می‌گیرد و به استعلامات و ابهامات پاسخ داده می‌شود.

معاون حقوقی رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: بررسی‌های این کمیته تا زمانی که قانون برای اجرای ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در نظر گرفته، پایان می‌یابد و کمیته بررسی وضعیت بازنشستگان به سوالات پاسخ می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام