آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

برگزاری چهاردهمین جشنواره شهید رجایی، 17 شهریورماه در سالن اجلاس سران

شناسنامه قانون | 240svg

به گزارش شناسنامه قانون و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، چهاردهمین جشنواره شهيد رجايي به مناسبت گراميداشت هفته دولت و با هدف تقدير از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شريف ايران اسلامي با شعار “شفافیت و حکمرانی خوب در سایه‌ی توسعه مشارکت مردم، ارتقاء سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک” از ساعت 9 صبح امروز شنبه 17 اردیبهشت ماه 1397 در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

در این جشنواره، برگزیدگان ۱۴ دستگاه اجرایی در شش محور لوح تقدیر خود را از رئیس جمهور دریافت می کنند.

عناوين كامل برگزيدگان سيزدهمين جشنواره شهيد رجايي:

براین اساس وزارتخانه های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ارتباطات و فناوری اطلاعات درمجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح ملی، شرکت های سهامی مدیریت تولید انتقال و توزیع برق ایران، سازمان سنجش آموزش کشور و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سطح دستگاه های وابسته به وزارتخانه ها به عنوان دستگاه های برتر برگزیده شده اند.

همچنین در بخش شاخص های عمومی، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و شرکت مدیریت منابع آب ایران به عنوان دستگاه های برتر لوح، دریافت می کنند.

وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اراضی هم در بخش شاخص های اختصاصی به عنوان دستگاه های برتر برگزیده شدند.

بر اساس رأی هیأت داوران چهاردهمین جشنواره شهید رجایی، وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی نیز در زمینه اصلاح ساختار سازمانی و سازمان بنادر و دریانوردی به همراه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمینه توسعه دولت الکترونیک به عنوان دستگاه های برتر معرفی شده اند.

سخنران ویژه این جشنواره رئیس جمهور است.

شناسنامه قانون | jashnvare14

مطالب مرتبط: 

– برگزاری جشنواره شهید رجایی 97

– گزارش برگزاری جشنواره سال گذشته+ دستگاه‌های اجرایی برگزاری (سال 1396)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام