آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ابلاغ بخشنامه فرم‌های عمومی اداری: ايجاد هماهنگی و يكپارچه‌سازی فرآيندهای عمومی نظام اداری

بخشنامه فرم هاي عمومي اداري، با هدف طراحي سيستم‌هاي الكترونيكي و يكپارچه‌سازي فرآيندهای عمومي نظام اداري از سوي رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور به كليه دستگاه­‌هاي اجرايي كشور ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور، ضرورت بازنگري فرم­‌هاي عمومي نظام اداري و به­روز رساني آنها متناسب با تغييرات قوانين و دستورالعمل‌ها، از يك سو و ضرورت بهره‌­گيري از فناوري اطلاعات به منظور الكترونيكي نمودن مستندات و مكاتبات و فرآيندهاي مرتبط، از سوي ديگر، موجب شد تا اين موضوع در دستور كار سازمان اداري و استخدامي كشور قرار گيرد.

بر همين اساس فرم هاي عمومي مرتبط با روابط اداري و استخدامي كارمندان با دستگاه‌هاي اجرايي، با رويكرد ايجاد سازوكار لازم براي الكترونيكي شدن و يكپارچه سازي اين فرم ها، توسط سازمان اداري و استخدامي كشور مورد بازنگري و تدوين قرار گرفته است. همچنين فرمهاي مربوط به بازنشستگي كارمندان با همكاري سازمان بازنشستگي كشوري مورد تدوين شده است.

مباني قانوني و مرجع تأييد و اصلاح هر يك از فرم­ها شناسايي و تغييرات مورد انتظار در صورت الكترونيكي شدن تعيين گرديده و كد منحصر بفرد به هر فرم اختصاص يافته است.

 متن کامل بخشنامه مربوط

شناسنامه قانون | File

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام