آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور: دولت برنامه‌ای براي افزايش ساعت كار كاركنان ندارد

معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور گفت: موضوع افزايش ساعات كار هفتگي كاركنان در دولت مطرح نشده است و دولت نيز برنامه اي در اين مورد ندارد.

شناسنامه قانون | ansari yasooj

به گزارش روابط عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور «مهندس جمشيد انصاري» در پاسخ به سوالي در خصوص انتشار خبري پيرامون افزايش ساعات كار كاركنان دولت گفت: ساعت كار هفتگي كاركنان دولت به موجب قانون مديريت خدمات كشوري به ميزان ۴۴ ساعت در هفته تعيين شده و هرگونه تغيير در آن نيازمند اصلاح قانون است.

 معاون رئيس جمهوري در توضيح خبر منتشر شده به نقل از رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در اين مورد گفت: آنچه من در مصاحبه آقاي نوبخت شنيدم، تاكيد بر حضور بيشتر وزيران مديران ارشد كشور براي پيشبرد امور در شرايط حساس كنوني بود و اشاره­اي به افزايش ساعت كار كاركنان دولت نداشت.

انصاري با اشاره به اينكه كاركنان دولت عوامل اصلي و موثر در اجرا و پيشبرد برنامه هاي دولت و اداره كشور هستند، همراهي و همدلي آنان در تحقق اهداف و ماموريت­‌هاي دولت را سرمايه بزرگ كشور دانست.

 رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور تصريح كرد: دولت همواره به تلاش و اهتمام كاركنان و مديران خود متكي بوده و مطمئن است در شرايط خاصي كه كشور با آن مواجه است، تلاش افزون تر و همكاري بيشتر كاركنان دولت را در ارائه خدمات به مردم شاهد خواهيم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام