آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

انتصاب دکتر زهرا احمدی‌پور به سمت رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی

مهندس جمشيد انصاري، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور در حكمي دكتر زهرا احمدي­ پور را به سمت رئيس مركز آموزش مديريت دولتي منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور متن كامل اين حكم بدين شرح است:

سركار خانم دكتر زهرا احمدي­ پور

با سلام،

نظر به تعهد، توانايي، تجارب مديريتي و سوابق علمي سركار عالي، در اجراي ماده (۹) اساسنامه مركز و به موجب اين حكم به عنوان «رئيس مركز آموزش مديريت دولتي» منصوب مي‌­شويد.

انتظار دارد با همفكري و همكاري اساتيد و صاحب­نظران مراكز آموزشي و پژوهشي و بهره­گيري از ظرفيت مديران و كارشناسان آن مركز زمينه تحقق اهداف و ماموريت­‌هاي مركز را بيش از پيش فراهم نماييد.

گسترش همكاري­هاي علمي و پژوهشي با مراكز آموزشي و پژوهشي كشور براي تحقق برنامه­هاي مركز و سازمان اداري و استخدامي كشور، توسعه و تعميق آموزش­هاي مهارتي مديران و كاركنان دولت و تربيت مديران آينده نظام اداري از اولويت­‌هاي اصلي آن مركز در دوره جديد فعاليت خواهد بود.

اميد است با بهره‌­گيري از رهنمودها و سياست­‌هاي كلي نظام اداري ابلاغي مقام معظم رهبري و اتكال به خداوند سبحان و رعايت اصول قانون‌­مداري، اعتدال­‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در انجام وظايف محوله موفق باشيد.

شايان ذكر است دكتر زهرا احمدي­پور دانش آموخته جغرافياي سياسي در مقطع دكترا و عضو هيأت علمي دانشگاه تربيت مدرس است.

وي پيش از اين در سمت‌­هايي چون مديركلي دفتر تقسيمات كشوري وزارت كشور، معاونت ورزش بانوان سازمان تربيت بدني و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مشغول به فعاليت بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام