اخبار اداری و استخدامی

افزایش حقوق کارمندان دولت بین یک تا 18 درصد متناسب با دریافتی آنان/ حقوق مسؤولان ارشد 10 درصد کم می شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش حقوق کارکنان دولت نسبت به دریافتی آنان بین یک تا 18 درصد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: امیرآبادی فراهانی،نماینده مردم قم در خانه ملت و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش حقوق کارمندان گفت:حقوق کارکنان دولت نسبت به دریافتی شان بین یک تا 18 درصد افزایش می یابد.

وی با اشاره به طرح های مجلس در تنظیم حقوق های دریافتی کارمندان، افزود: در نظر است حقوق وزیران، وکیلان، استانداران و مسئولان ارشد کشور نسبت به حقوق امسال 10 درصد کم شود.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به این که این طرح ها از هفته آینده به مجلس ارائه می شود، ادامه داد: اضافه شدن 10 درصد حقوق برای تمام کارمندان قابل قبول نیست و فاصله طبقاتی را افزایش می دهد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده ای از بودجه کشور صرف حقوق و مزایای کارمندان و بازنشستگان می شود، به طوری که 101 هزار میلیارد تومان برای حقوق کارمندان دولت و 98 هزار میلیارد تومان برای بازنشسته ها در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: هر چه کشور از محل مالیات و نفت درآمد دارد صرف حقوق کارمندان و بازنشستگان می شود که این رویه باید در بودجه اصلاح شود؛ البته امسال پیشنهادهایی دادیم تا برای جامعه از نظر برقراری عدالت التیام بخش باشد.

امیرآبادی فراهانی خاطر نشان کرد:لایحه بودجه سال 1397، 19 آذرماه امسال از سوی رئیس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات اقتصادی کشور، گفت: دولت گرفتار مسائل اقتصادی است و باید همه کمک کنیم تا این مشکلات به ویژه مشکلات معیشت مردم و بیکاری جوانان حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام