اخبار اداری و استخدامی

انتصاب آقای سید صدر الدین صدری نوش آبادی به عنوان معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور

جمشید انصاری، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، طی حکمی آقای سید صدر الدین صدری نوش آبادی را به عنوان معاون سرمایه انسانی آن سازمان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با توجه به شایستگی، تعهّد و تجارب ارزشمند شما در امور مدیریت منابع انسانی، به موجب این حکم، شما را به عنوان «معاون سرمایه انسانی» سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب می‌نمایم.

مأموریت اصلی آن معاونت اجرای برنامه مدیریت منابع انسانی از برنامه جامع اصلاح نظام اداری و اولویت اقدامات آن معاونت، برنامه ریزی برای کاهش نیروی انسانی دولت، ارتقاء توانمندی و بهسازی کارکنان، مدیریت مطلوب و بهینه نظام های پرداخت و مدیریت مشاغل، جلب مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی در راهبری سرمایه انسانی و کمک به ارتقاء فرهنگ سازمانی در دستگاههای اجرایی می باشد.

انتظار دارد مساعی خود و همکاران تلاشگر آن معاونت را جهت تحقق مأموریت و اولویت های یاد شده در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید و نظرات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مبذول نمایید.

امید است با بهره گیری از رهنمودها و سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اتکال به خداوند سبحان و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

شناسنامه قانون | MG 8244

مرتبط:انتصاب آقای صدری به عنوان سرپرست معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام