اخبار اداری و استخدامی

انصاری: راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران دولتی تا پایان سال اول برنامه ششم/ نجومی بگیر نداریم

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران دولتی تا پایان سال اول برنامه ششم خبر داد.

شناسنامه قانون | 6708463 287

جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران دولتی، گفت: راه ‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران دولتی تکلیف قانون به ما است و باید در سال اول برنامه راه‌اندازی شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی اضافه کرد: گروهی مامور تدوین و طراحی مراحل اجریی راه‌اندازی این سامانه شده‌اند ما امیدواریم بتوانیم تا پایان سال اول برنامه آن را نهایی کنیم.

کسانی که می‌گویند حقوق‌های نجومی همچنان پرداخت می‌شود مستنداتش را بدهند

انصاری همچنین درباره اظهارات قاضی‌پور نماینده مجلس مبنی بر اینکه حقوق‌های نجومی به اشکال مختلف همچنان در حال پرداخت است، تصریح کرد: هر فردی که حرفی دارد باید اسنادش را هم ارائه کند مستندات را بدهند ما بررسی می‌کنیم؛  با تصمیم‌هایی که گرفته شده است، چنین چیزی وجود ندارد.

گفتنی است؛ نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی اخیرا اعلام کرده که «متاسفانه پس از این همه پیگیری و تذکر و نیز بروز مشکلات همچنان شاهد پرداخت‌های نجومی به انواع و اشکال مختلف به ویژه در شرکت‌های شبه دولتی هستیم».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام